سه گزینه مهم درپیشرفت امور:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما اهل عقب‌نشینی نیستیم، بیان کرد: اصل اول در پیشرفت امور، مدیریت جهادی، برنامه‌ریزی و خستگی‌ناپذیری است/وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه گاز رسانی به بیش از 150 روستا در دستور کار ما در این دوره بوده است تا کنون با همکاری 15 پیمانکار 46 روستا در حال فعالیت هستند. برآنیم تا با انتقال گاز از دامغان به نکا مشکل قحطی گاز را برای همیشه در استان ریشه کن کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۰۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی محمد شاعری در سخنرانی پیش از خطبه امروز ضمن عرض تبریک به مناسب اعیاد شعبانیه، منجی عالم بشریت را مجری عدالت در جهان عنوان کرد و گفت: همه جهانیان باید رهرو واقعی آن حضرت باشند و در عصری که بی‌عدالتی و ستم فریاد می‌زند زمینه ظهور را فراهم سازیم تا مظلومان عالم از این بی‌عدالتی نجات یابند.
وی تاکید کرد: حضور با بصیرت مردم در تمام عرصه‌ها نشان از این مهم دارد که راه ایشان که به‌واقع راه بصیرت است بی‌رهرو نمی‌ماند.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با بیان اینکه خود را موظف به ارائه گزارش ماهانه می‌دانم به تشریح عملکرد در این مدت پرداخت و گفت: تا ایام الله دهه فجر با کمک دستگاه اجرایی و مردم موفق به بهره‌برادری ۱۷۰ پروژه در شرق استان شده‌ایم بخشی از این پروژه‌ها شامل فاز دو بندرامیرآباد، تکمیل مسیر چهارخطه بهشهربه امیرآباد و سایر پروژه بهداشتی که باحضور رئیس جمهور و استاندار و همچنین بخش عمده‌ای از نمایندگان استان مازندران بود که این مهم فرصتی را فراهم ساخت تا با ظرفیت بندرامیرآباد بصورت زنده و از نزدیک آشنا شوند.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه آغاز به‌کار پروژه بزرگ فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ فاضلاب شهری که یقینا به بخش‌های مختلفی چون بهداشت و بازچرخانی و تسویه فاضلاب و همچنین بحث اشتغال کمک می‌کند که با هماهنگی با وزارت نیرو تا پایان تابستان سال جاری شروع به فعالیت می‌کند.
وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های صورت پذیرفته با وزارت نیرو و آب و فاضلاب برنامه زمانبندی و اعتبار تامین آب شرب شهری در ۵ شهر در ردیف بودجه سال۹۶ لحاظ شده است و آغاز عملیات اجرایی این طرح پس از بهره‌برداری سد گلورد به سرانجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه گاز رسانی به بیش از 150 روستا در دستور کار ما در این دوره بوده است تا کنون با همکاری 15 پیمانکار 46 روستا در حال فعالیت هستند. برآنیم تا با انتقال گاز از دامغان به نکا مشکل قحطی گاز را برای همیشه در استان ریشه کن کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما اهل عقب‌نشینی نیستیم، بیان کرد: اصل اول در پیشرفت امور، مدیریت جهادی، برنامه‌ریزی و خستگی‌ناپذیری است.
علی محمد شاعری به بحث یکپارچه‌سازی مدیریت عباس‌آباد اشاره کرد و افزود: این فضا در حال حاضر توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی استان اداره می‌شود که تاکنون به‌دلیل اختلافات موجود موفق عمل نکرده‌اند و این مهم نیازمند یک مجری واحد است.

وی ادامه داد: با الحاق پارک سالارتپه امکانات مورد نیاز را به شهرداری این شهر واگذار کرده ایم و ادامه کار برعهده شهرداری است تا از این ظرفیت جهت توسعه گردشگری گام بردارد. چشمه قرمرض، استخرپشت در نکا، مهربان رود رستمکلا و توسکا چشمه در گلوگاه از جمله پروژه‌های آتی ما در سال جاری است که با برنامه‌ریزی به شهرداری‌ها واگذار می‌شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل تابستان همه ما باید در مصرف آب و حفاظت از محیط زیست و جنگل کوشا باشیم.

شاعری با تاکید براینکه انتخابات امسال بزرگ‌ترین رخداد سیاسی کشور است، خاطرنشان کرد: رهبرکبیر انقلاب با کمک مردم نظام مردم سالار دینی را پایه‌گذاری کرد، در حال حاضر باید آنگونه عمل کرد زمینه‌ساز ظهور مهدی شد و جمهوری اسلامی برپایه ولی فقیه با وجود ضعف ها و مشکلات، نظامی عدالت‌گستر و ظلم‌ستیز است و همه ما وظیفه داریم برای صیانت اسلام یک لحظه آرام نگیریم هرکس در حد توانش برای درخشش این نظام تلاش کند.

وی ادامه داد: هر جا مدیریت انقلابی و جهادی، کار و صداقت عمل اصل و اساس کارها بود و پیشرفت حاصل شد.در عصر حاضر که زمان اندیشیدن و انتخاب است باید با شناسایی افراد اصلح و کارآمد به نظام و پیشرفت کشور کمک کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها