همزمان با نیمه شعبان؛

استان مرکزی غرق در سرور و شادی شد

ماه شعبان به نیمه رسید؛ به مناسبت این زادروز فرخنده استان مرکزی غرق در نور و شادی است.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت بن‌الحسن المهدی(عج) آخرین خلیفه خدا در روی زمین؛ در سحرگاه روز جمعه نیمه شعبان سال 255 یا 256 هجری قمری در شهر سامرا و در عصر خلافت معتمد عباسی چشم به جهان گشودند. نام آن حضرت محمد و کنیه‌اش ابوالقاسم است.

آری امروز نیمه شعبان، عید منتظران وراثت زمین براى مستضعفان و شکست سلطه‌هاى جبّاران، افروختن چراغ شوق در دل شیعیان و امید بخش محرومان است. روز میلاد آخرینن منجی عالم بشریت و یادگار پیامبران، خلاصه ابراهیم، عصاره محمد، احیا و زنده کننده سنت‌ها است. پدرش امام حسن عسگری(ع) و مادرش نرجس؛ (ملیکه) دختر یشوعا فرزند قیصر روم بود.

ای گل نرجس چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا(س) و آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح، نوید آغازی دوباره برای همه خوبی‌ها است.

مراسم جشن میلاد سراسر نور، آخرین کوکب آسمان امامت و ولایت منجی عالم بشریت منادی هدایت و عدالت حضرت حجت ابن الحسن (عج) در سراسر ایران زمین با حضور عاشقان آن حضرت برگزار شد.

مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت(ع) در استان مرکزی با آذین‌بندی و چراغانی کردن خیابان‌ها، فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت امام زمان(عج) را جشن گرفتند و محبان اهل بیت(ع) با برپا کردن جشن و سرور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، هیئت‌های مذهبی و منازل فرا رسیدن این روز بزرگ را گرامی داشتند.

کمتر کوچه و گذری دیده میشود که در سالروز میلاد دوازدهمین امام شیعیان از پرچمها، آذین بندیها، گلاب‌پاشیها، نوربارانها و توزیع شربت و شیرینی بینصیب مانده باشد.

در این ایام و در سالروز طلوع خورشید عالم تاب منجی عالم بشریت و عدالتگستر جهان همه جا غرق در شادی و سرور میشود و از بیکران هجران ندای امید به گوش میرسد.

دل‌های دوستداران چهارده معصوم(ع) جایی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، دل‌های ما جایی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجود کریمانی با عظمت است که هریک سرچشمه‌ پاک مهر، لطف و عطوفت هستند.

دل‌های دوستداران و منتظران او قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی که تا بوده، سرچشمه‌ پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است.

کاروان بشریت این روزها خستهتر از همیشه در وادی ضلالت و طوفان حوادث راه را گم کرده و در انتظار راهنمای هدایتگری است که او را از گمراهی برهاند و قافله بشریت را به سر منزل مقصود برساند. و امروز بیش از هر زمانی جهان تشنه معنویت و عدالت و در انتظار رویت پرچم مصلحی است که بنای ظالمان را درهم بشکند و طعم شیرین آزادی را به جهانیان بچشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار