خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

ساده‌زیستی، ولایت‌مداری و استکبارستیزی از ویژگی‌های دولت اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ویژگی‌هایی دولت اسلامی گفت: ساده زیستی، تقوا، ولایت مداری، استکبارستیزی، انتقادپذیری، عدالت‌محور، شجاع، روحیه جهادی و اهل مبارزه با فساد بودن از جمله ویژگی‌هایی است که یک دولت اسلامی باید داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد سراسر خیر و برکت حضرت مهدی(عج) در خصوص فضیلت شب نیمه شعبان اظهار داشت: شب نیمه شعبان در روایات اسلامی از فضیلت بالایی برخوردار است و سفارش به احیا این شب از طرف پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) شده است که مشمول ذکر و دعا و استغفار و توبه و توسل به ائمه و زیارت سید الشهدا(ع) و خواندن دعای کمیل و دعای سلامتی و فرج آقا امام زمان (عج) است .

وی با بیان اینکه انتظار فرج از با فضیلت‌ترین اعمال است، افزود: معنای صحیح انتظار؛ کار و تلاش و آمادگی کامل نه خستگی و بی صبری و نشان دادن ضعف است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما اسلامی بوده و نظام و حکومت ما نیز اسلامی است، ابراز داشت: باید تلاش کرد که دولت ما نیز اسلامی باشد یعنی آنچنان دولتی که صلاحیت داشته باشد، پرچم آن دولت را تحویل دولت امام زمان(عج) دهد.

شیرزادی با اشاره به ویژگی‌هایی دولت اسلامی عنوان کرد: ساده زیستی، تقوا، ولایت مداری، استکبارستیزی، انتقادپذیری، عدالت‌محور، شجاع، روحیه جهادی و اهل مبارزه با فساد بودن از جمله ویژگی‌هایی است که یک دولت اسلامی باید داشته باشد.

وی با اشاره به بحث انتخابات ابراز داشت: با توجه به انتخابات در پیش رو باید مراقب باشیم که شخصی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که ویژگی های نامزد اصلح را داشته باشد تا زمینه ظهور امام زمان( عج) فراهم کند نه اینکه به مقدسات جسارت و به شهدا توهین کند و توان نظامی و موشکی و در واقع امنیت ملی را زیر سئوال ببرد و حامی فتنه گران و سران فتنه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات