نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی پژوهشکده شهید یزدانی با همت سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان و سازمان علمی، پژوهشی و فناوری استان به مدت سه روز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه سلمان استان، سردار حسین معروفی از نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی پژوهشکده شهید یزدانی بازدید نمود.

معروفی بیان داشت: ایران در صنایع دفاعی، علمی و کارآفرین پیشرفتهای بسیار خوبی داشته است. و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز می توانیم پیشرفتهای بسیار بالایی داشته باشیم. وجود این پژوهشکده ها می توانند سطوح اشتغال زایی را بالا برده و پرداخت مالی مردم کشورمان را زیاد کند. باید دانسته ها را با معیشت مردم و اشتغال مردم هماهنگ و همسان کنیم. یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید می باشد.

وی گفت: پژوهشکده ای که با حضور اساتید، دانشجویان و نخبگان استان پایه ریزی شده است، و نسخه شفابخش، اقتصاد مقاومتی است.

معروفی گفت: هدف اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید با مردم برای خود مردم است و در این مسیر فرهنگ بومی بسیار مفید خواهد بود.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: در این پژوهشکده باید مبنا علمی باشد. از نیروی انسانی به طور بهینه استفاده شود و بیش از بیش روی حوزه علمی کار شود و ان شالله تبدیل به کارگروه شود.

معروفی اشاره کرد: با وجود اینکه این پژوهشکده با دست خالی شروع به کار کرد، ولیکن در مدت کوتاهی توانست به محصولات زیادی دست پیدا کند.

وی در انتها افزود: 9000 هزار شغلی که سپاه می خواهد ایجاد نماید، می تواند با تعامل و ورود در این حوزه ها باشد. و ما نیز تمام حمایت و پشتیبانی خود را از این گونه کارها و برنامه ها اعلام می داریم. و امیدوارم در سال 96 حرکتهای جدیدی در این زمینه انجام شود.

ارسال نظرات