امام جمعه شهر شربیان:

حضور در انتخابات حفظ اقتدار کشور/سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات هفته آینده، گفت: حضور در انتخابات حفظ اقتدار و ابهت کشور است چراکه اگر حضور مردم باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: قانون شکنی و بداخلاقی انتخاباتی باز در برنامه دشمن است و هدف کوتاه مدت یعنی برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب وفتنه و هدف میان مدت تلاش در صدمه زدن به اقتصاد و معشیت مردم و هدف بلند مدت یعنی براندازی نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: باید از تفرقه و نفاق و بپرهیزیم و رضای خداوند متعال را نظر بگیریم و همگان در مقابل قاون خاضع باشیم و با صلح و صفا و برادری برابری به پیشبرد انقلاب اسلامی کوشا باشیم و حق متعال را در همه احوال حاضر وناظر بدانیم واز دستورات اسلام تخلف نکرده و به وسوسه فتنه انگیزان اعتنا نکنیم .

حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند قطعا سیلی خواهد خورد مساله امنیت و آرامش در انتخابات بسیار مهم است و مسئولان از قوه قضائیه و از نیروی انتظامی و از وزارت کشور و بقیه همه باید مراقبت کنند و امنیت حفظ شود و اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کنند قطعا با عکس العمل و واکنش سخت مواجه خواهد شد .

خطیب نماز جمعه شربیان با اشاره به سند 2030 که نوع دیگری از کاپیتولاسیون فرهنگی و آموزش است، تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این سند ننگین را نباید اجازه بدهیم کشورهای غرب فرهنگی خودشان را در مدارس ما اجرا کنند چون فرهنگ آن ها فرهنگی فاسد و ویرانگر می باشد ولی فرهنگ ما فرهنگ اسلامی و قرآنی است .

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: فرمایش رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله مندم به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که قطعا تحت نفوذ قدرت های دنیاست این حق را داشته باشد که برای ملت های دنیا با فرهنگ های مختلف تکلیف مشخص کند و این ها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیرا این ها شانه خالی کند و تسلیم شود.

امام جمعه شربیان با تسلیت جان باختن تعدادی از کارگران و زحمتکش در معدن آزادشهر گفت: از مسئولان مربوطه می خواهیم معدنکاران زحمتکش را دریابند و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند و با مقصران احتمالی برخود قانونی کنند و اجازه ندهند برخی ها با سهل انگاری با جان برخی از عزیزان بازی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار