به منظور استفاده از ظرفیت مشترک در اجرای طرحهای مشارکتی کمیته امداد برای کمک به جامعه هدف این نهاد و کاهش فقر ومحرومیت تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 216زرهی زنجان منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۸۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
به گرازش مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره در کار های خیر پیش قدم هستند ، گفت : به منظور بهره برداری مناسب از فضای موجود در حوزه کارهای خیرخواهانه در استان برای کمک به خانواده های تحت پوشش این نهاد طرحهای مختلفی توسط کمیته امداد اجرا می شود .

هدایت صفری با اشاره به اینکه طی سال گذشته خیران زنجانی 275 میلیارد ریال در قالب طرحهای مختلف به کمیته امداد مساعدت کرده اند، افزود: رویکرد این نهاد در سالجاری در حوزه توسعه مشارکتهای مردمی زمینه سازی برای مشارکت تمام اقشار جامعه در حوزه محرومیت زدایی کمیته امداد است .

وی با بیان اینکه یکی از این راهکارها استفاده از ظرفیت دستگاههای مختلف در حوزه کمک به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد است ، اظهار کرد : با همراهی دستگاهها و مشارکت و همدلی خیران و با هم افزایی کمکهای مردمی با اعتبارات این نهاد خدمات اثربخشی به مددجویان تحت پوشش ارائه خواهد شد .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: به منظور استفاده از ظرفیت مشترک در اجرای طرحهای مشارکتی کمیته امداد برای کمک به جامعه هدف این نهاد و کاهش فقر ومحرومیت تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 216زرهی زنجان منعقد شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری برای ترویج سنت های حسنه اسلامی انفاق ، احسان و نیکوکاری در رده های مختلف این نیرو درقالب طرحهای مشارکتی کمیته امداد است .

صفری یکی دیگر ازاهداف انعقاد این تفاهم نامه توسعه طرح صدقات و حامی یابی طرحهای اکرام و محسنین در بین پرسنل تیپ مستقل 216 زرهی زنجان عنوان کرد و افزود : ارائه خدمات به سربازان نیازمند خدمات حمایتی و تعامل و همکاری در اجرای برنامه ها و طرحهای عقیدتی سیاسی این تیپ از اهداف دیگر این تفاهم نامه است .

وی خاطرنشان کرد : با همکاریهای مشترک بین کمیته امداد و تیپ مستقل 216 زرهی زنجان خدمات هدفمندی به نیازمندان و جامعه هدف این نهاد ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات