خبرهای داغ:
حجت الاسلام میر تبار با بیان اینکه دشمنان برای رشد معکوس تشیع دست بکار شده اند، تصریح کرد: قصد آنها در اتاق های فکری که تصمیم گیری کرده اند زدن ولایت فقیه بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۴۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج از اردستان مدرس حوزه  و دانشگاه در مراسم دعای ندبه در حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: پرچم تشیع مزین به وجود ائمه بوده و به آن افتخار می کنیم.

حجت الاسلام سید محمد میر تبار افزود: شکرانه ویژه ای دارد در عصری زندگی می کنیم که حقانیت ائمه اطهاراست.

وی با بیان اینکه انتظار امام زمان خود یک امری مهم است تصریح کرد: پشتیبانی و حفظ آن تا عصر ظهور که دوران بسیارسختی خواهد بودلازم است.

میر تبار با بیان اینکه فضای عصر انتظار و امام زمان عصاره همه خوبیها و فضائل است، تاکید کرد: حرکات و اعمالی که انجام می دهیم باید مورد رضای خداوند و امام خوبیها قرار گیرد.

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنان، امام زمان را  به امام خشم و قهر معرفی کرده اند افزود: غضب و خشم امام مخصوص کفار و کسانی است که مقابل امام ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: عهد و پیمان با امام زمان(عج) باید قوی باشد تا بتوانیم مقدمات ظهور حضرت را فراهم کنیم.

میر تبار با بیان اینکه تئورسین های غربی در سالهای اخیر با نوشتن کتاب در صدد تخریب چهره مهدویت بودند،گفت: خداوند چهره مهدویت را از نگاه خود به دنیامعرفی کرده است.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه دشمنان برای رشد معکوس تشیع دست بکار شده اند، تصریح کرد:  قصد آنها در اتاق های فکری که تصمیم گیری کرده اند زدن ولایت فقیه بوده است.

امام جمعه اسبق شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه مواردی که می تواند انقلاب اسلامی را سر پا نگه دارد اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور حاکمان صالح و با پشتیبانی عاشورا آینده روشنی را خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه آنچه داریم از اهل و بیت و امام زمان داریم، ابراز تاسف کرد: نسبت به مهدویت باید قبول کنیم که کوتاهی کرده ایم.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم  و آنچه دشمن را تسلیم خواهد کرد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی خواهد بود، تصریح کرد: حضور شما مردم در واقع  موجب تثبیت نظام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها