خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود میامی در مجلس:

امروز عزت و شرف ما در گرو حضور مردم است/ دولت آینده باید دولتی انقلابی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر باشد

دکتر حسینی در یادواره شهدا شهر کلاته خیج گفت: امروز عزت و شرف ما در گرو حضور مردمی است که سال‌ها ایستادند و ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،  سید حسن حسینی شاهرودی در یادواره شهدای شهر کلاته خیج شاهرود که به میزبانی حسینیه اعظم این شهر برگزار شد در سخنانی با تبریک ولادت امام عصر(عج) و گرامیداشت یادو خاطره شهدا و امام راحل با تأکید بر اینکه باید برای موفقیت به جوانانی که حماسه دفاع مقدس را آفریدند تکیه نمود اظهار کرد: ملت ایران اسلامی طی۳۸ سال گذشته نگذاشتند آمریکا برای رسیدن به اهدافش در ایران قدمی از قدم بردارد، چراکه دشمنان از جوانان ما می‌ترسند و این بعید است که از ترس سایه جنگ بر کشور، تسلیم شویم و دست هایمان را بالابرده و تن به ذلت دهیم امروز عزت و شرف ما در گرو حضور مردمی است که سال‌ها ایستادند و ایستادگی خواهند کرد.

امروز عزت و شرف ما در گرو حضور مردم است/ دولت آینده باید دولتی انقلابی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر باشد 

وی درباره ویژگی‌های رئیس‌جمهور موفق افزود: امروز ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که انقلابی باشد و جهاد گونه عمل کند امروز ماکسی را می‌خواهیم که حرف و عملش یکی باشد و برای مستضعفان و مردم بمیرد و دشتش را به سمت دشمن دراز نکند.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در انتخابات را اصل اساسی دانستند و حجت را برای بر همه کامل کردند، افزود: باید کسانی را انتخاب کرد که دارای ویژگی‌هایی مانند توانمندی، تفکر انقلابی، مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیری، دلسوزی و مبارزه جدی و عملی با فساد را داشته باشند.

حسینی شاهرودی، مبارزه با فساد را دارای اهمیتی بالا دانست و با بیان اینکه اگر این پدیده ریشه‌کن شود، خیلی از مشکلات کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رفع خواهد شد، تصریح کرد: باید مبارزه عمیق و اساسی با فساد داشت پس امیدواریم دولت آینده را دولتی انقلابی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر ببینیم.

وی در ادامه و ضمن اشاره به رشد و تعالی نظام با حضور گسترده مردم، بیان کرد: امروز هرچه رشد و تعالی در نظام اسلامی مشاهده می‌شود، بسته به خون شهدا و مجاهدت های ایثارگرانی است، اما متأسفانه امروز در جریان انتخابات شاهد جریاناتی هستیم که می‌خواهند ارزش‌ها، اعتقادات اسلامی و باورهای ما را لگدمال و زیر سؤال ببرند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: همگی ما منتظران ظهور هستیم و منتظر واقعی کسی است که آماده باشد تا امام عصر(عج) ظهور کنند و ما در رکابش باشیم، امروز اگر دنبال نام و نان باشیم یا در خانه‌هایمان بنشینیم تا ایشان بیایند و دنیا را نجات دهند، منتظر واقعی و یک انقلابی نخواهیم بود.

وی در بخشی از سخنان خود را به مقوله سند ۲۰۳۰ اختصاص داد و گفت: مردم شهرستان شاهرود در بیانیه‌های متعدد انزجار خود را از سند ۲۰۳۰ اعلام داشتند لذا باید به این مردم افتخار کرد که این‌چنین به موضوعات کشوری واکنش نشان داده و احساس مسئولیت می‌کنند.

مداحی، پخش کلیپ، شعرخوانی، خاطره گویی بخش‌های دیگر مراسم شهدا بود که یاد 60 شهید شهر کلاته خیج از جمله شهیدان عباس نوروزی، غلامرضا صباغ، رحمت الله دست افکن، عبدالله عرب نجفی، محمود عرب انصاری، عید محمد عجم اکرامی، یدالله عجم، حسن عرب زینلی، اسماعیل عرب، ابراهیم عربعامری و محمد غنچی برگزار شد.

این یادواره یه همت پایگاه ولیعصر(عج) حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا و ستاد یادواره شهر کلاته خیج برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها