در قالب انجمن های خیری

همایش انجمن مردمی حمایت از زندانیان در گرمسار برگزار شد

همایش انجمن مردمی حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان در قالب انجمن های خیری در گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۱۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، همایش انجمن مردمی حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان در قالب انجمن های خیری با حضور امام جمعه و فرماندار گرمسار در راستای حمایت از این اقدامات در محل سالن هلال احمر گرمسار برگزار شد.
در این همایش امام جمعه گرمسار در جمع خانواده های نیازمند خانواده های زندانیان گرمساری گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی فراوانی با هماهنگی انجمن های مردمی در قالب سازمان های  اداره امور زندان ها در حال انجام است تا خانواده زندانیان توجه شود .٬
حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد گفت: خیرین در بخش های مختلف در کشور عملکرد خوبی دارند و باید برای حمایت از خانواده زندانیان نیز قدم های موثر تر و اجرایی تر و با کمک دستگاه های دولتی در کنارخیرین برداشته شود .
وی  کمک به خانواده زندانیان را یک امری مهم و خداپسندانه برشمردو افزود: حمایت از انجمن های مردمی در قالب کمک به خانواده های نیازمندان در قالب خانواده زندانیان یک امر اجتماعی و دینی و اخلاقی است و باید ازآن حمایت ویژه شود .
مهدی نژاد کاهش ناهنجاری جامعه در قالب توجه به جامعه مخاطره آمیز در قالب تاکید کردو ادامه داد: نگاه کشور توجه به این گونه جامعه هدف که با مشکلات خانوادگی و کاستی هایی در این قالب هستند که باید کار تخصصی و ویژه انجام شود .
در ادامه این جلسه داش محمدی؛ دادستان عمومی و انقلاب گرمسار به تشریح اقدامات حوزه قضا در زمینه کاهش ورودی ها به زندان های کشور و استان خبرداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار