خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات استان از برگزاری مانور امداد و نجات در سیلاب، در آب های خروشان خراسانک هشترود خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حمید حسین پور اظهار داشت: مانور نجات از سیلاب به مناسبت هفته هلال احمر و به منظور توان افزایی نجاتگران و امدادگران در سوانح مرتبط با سیلاب بر روی رودخانه پر آب و عمیق خراسانک هشترود با حضور امدادگران هشترود و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر آذربایجانشرقی و سایر امدادگران و پرسنل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مانور، عملیات «عبور از عرض رودخانه» توسط «تی رول»، عملیات «نجات» توسط خودروی چند منظوره «آرگو» و عملیات «بالا کشی» خودروی مغروق در داخل آب توسط نجاتگران و امدادگران حاضر با موفقیت انجام شد .

معاون امداد ونجات هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم اجرای مانور نجات از سیلاب بلحاظ سیل خیز بودن استان ادامه داد: در این مانور شرکت کنندگان اندوخته های خود را به نمایش گذاشته و مهارت های لازم را کسب کردند.

حسین پور خاطرنشان کرد: امدادگران طبق سناریو وظایف محوله را انجام دادند و نکات آموزشی مفیدی توسط مدیریت فنی مانور مطرح شد.

وی اضافه کرد: در این مانور در مجموع 35 نفر امدادگر و پرسنل با استفاده از 12 دستگاه خودروی امدادی و دیگر تجهیزات امداد و نجات در سیلاب از جمله تجهیزات غواصی ایفای نقش کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها