خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه عاشورا در جمع خانواده های کارکنان این موسسه در خصوص اهمیت قرارگاه خاتم الانبیا و موسسات وابسته به آن گفت: قرارگاه خاتم الانبیا و موسسات وابسته به آن به عنوان بازوان سازندگی نظام در محرومیت زدایی از اقصی نقاط کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۷۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیروس محمدزاده تعهد و دلسوزی به نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و عمق بخشی به نظام در حوزه عمران و سازندگی را از جمله ماموریت های قرارگاه و موسسات و ابسته به آن خواند.

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء و موسسه عاشورا تکلیف خود می داند که در خصوص فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نکند و با همه توان در راستای فرمایشات رهبری اقدام کند.

محمدزاده در خصوص پیام رهبری «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گفت: ما فرمایش معظم له را مطالبه ایشان از جامعه مهندسی می دانیم و با همه توان بر آنیم که بسترهای لازم در ایجاد اقتصاد درون زا که اشتغال مولد را به همراه خواهد داشت در جامعه مهیا کنیم.

وی در خصوص اهمیت کار در اسلام گفت: از نظر دین اسلام و همه معصومین بعد از ادای واجبات، کار و تلاش برجسته ترین جایگاه را در حیات مسلمانان به خود اختصاص داده است.

 

محمدزاده مهم ترین عامل آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را بیکاری دانست و ماموریت قرارگاه خاتم و موسسات وابسته به آن برای ایجاد زیر ساخت های اقتصادی در مناطق مختلف کشور برای افزایش تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی کشور برای حل معضل بیکاری را مهم عنوان کرد.

وی نقش خانواده ها در تحقق این ماموریت را بی بدیل خواند و از خانواده ها خواست تا با حمایت های خود کمک حال همکاران در موسسه عاشورا برای انجام ماموریت های محوله باشند.

ارسال نظرات