خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب کشور در جمع بسیجیان اسکو، گفت: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات و تصمیم گیری برای سرنوشت و آینده کشور، جزو حقوق اجتماعی و تکالیف دینی هر فردی در جامعه اسلامی و مردم ‌سالاری دینی است.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت ‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با تاکید بر اهمیت انتخاب اصلح افزود: مردم ما با انتخاب فرد اصلح به دنیا نشان خواهند داد که این انقلاب همچنان زنده است .

وی ادامه داد: حضور هوشمندانه مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، تضمین کننده امنیت ملی و عامل بازدارنده تهدیدهای دشمنان است.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این آیه قرآنی که خداوند سرنوشت یک ملت را تغییر نمی ‌ دهد مگر آنکه خودشان دست به این تغییرات بزنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران، سرنوشت خود را در طول تاریخ انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه ‌های اجتماعی، به دست خود رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب با تاکید بر تلاش دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی برای بر هم زدن جامعه دینی و اسلامی، اظهار داشت: دشمنان به دنبال کینه ‌ ستیزی و دین ‌ستیزی بوده و نقشه ‌های شوم خود را در ایجاد دو دستگی در بین اقشار امت ایران اسلامی و مسئولان کشور می ‌دانند ولی وحدت امت اسلامی در سایه لطف امام زمان(عج) هرگز گسیخته و گسسته نخواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت، تاکیدکرد: ولایت فقیه و پیروی از آن رمز اقتدار و امنیت ایران اسلامی در میان نا امنی های منطقه است، حقیقت آن است ملتی که صبر و ولایتمداری داشته باشد، به طور حتم پایدار خواهد ماند و به قدرت و پیروزی دست پیدا خواهد کرد در جامعه اسلامی و مردمسالاری دینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها