مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خالصانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف آسیب‌پذیر و محروم در کشور تلاش می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۷۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در مراسم دوره آموزشی رسم هجرت در دانشگاه علوم پزشکی ساری با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اهمیت محرومیت‌زدایی در کشور، اظهار داشت: در نظام اسلامى، رفع فقر و محرومیت، از اهداف مهم بوده و پایبندى به اصول انقلاب، بدون تلاش در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخن بی‌معنایی است.

وی گفت: اردوها و فعالیت‌های بسیج دانشجویی با اهداف خدمت به محرومان و مستصعفان، محرومیت‌زدایی در بخش‌های عمران و آبادانی،  فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

نوری با بیان اینکه خدمت به اقشار مختلف محروم و مستضعف در کشور از اهداف مهم و اولویت‌دار بسیج دانشجویی مازندران است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خالصانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف آسیب‌پذیر و محروم در کشور تلاش می‌کند و با قدرت این راه را ادامه خواهد داد.

وی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی را عاملی برای خودسازی و مسئولیت‌پذیری آنان دانست و افزود: نتیجه اردوهای جهادی، تربیت و کادرسازی نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 29 اردیبهشت با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات، تصریح کرد: با حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت و حفظ نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلامی و قانون مداری می‌توانیم عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.

وی گفت: با قانون‌شکنی و بداخلاقی در انتخابات تنها، دشمنان انقلاب امیدوار خواهند شد که این امر به ضرر کشور ماست.

نوری با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید به موضوع  استقلال ملی و عظمت و سربلندی ملت ایران توجه ویژ ه ای داشته باشند، ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری باید به صورت شفاف اعلام کنند که در برابر هرگونه زیاده‌خواهی آمریکا و توطئه صهیونیست‌ها می ایستند و کوتاه نمی آیند.

وی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید مراقب باشند به‌ خاطر خطای در تشخیص، در نقشه و پازل دشمنان قسم خورده قرار نگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها