مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسلمانان در راه انقلابی‌گری راه ایران اسلامی را پیش بگیرند
کد خبر: ۸۸۵۸۷۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان حجت الاسلام طهرانی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست بصیرت افزایی که با حضور کارمندان بسیجی ادارات کل استان در کلاته شهرستان زاهدان برگزارشدبا اشاره به این مطلب که مرز پاسداران و بسیجیان مرز انقلابی‌گری است گفت: دشمن سعی دارد از روحیه انقلابی و انقلابی‌گری مانع باشد تا ایران اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکند.
وی با اشاره به این مطلب که انقلاب ایران باید دولتی انقلابی و اسلامی داشته باشد افزود: دولتی می‌تواند اهداف انقلاب را پیش ببرد که تفکر انقلابی اسلامی داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر بخواهیم در زمینه اقتصاد مقاومتی رشد و پیشرفت بسیاری حاصل کنیم باید تزکیه را در خود افزایش دهیم.
حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده با تاکید بر این مطلب که باید تزکیه اول بیاید و بعد تعلیم قرار گیرد بیان کرد: مبانی دینی ما ریشه در قرآن دارد؛ علمی که به دور از تزکیه، معرفت و انسانیت باشد علم نیست.
وی با تاکید بر این نکته که مدار فکری غرب بر محور انسانیت است و خدامحوری را قبول ندارند بیان کرد: دین اسلام علمی را قبول دارد که اول در آن تزکیه باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان حذف آیات قرآنی را از مهم‌ترین عامل‌های رسیدن دشمن به اهداف شومشان نام برد و اذعان کرد: مولفه‌های قدرت ایران جهاد، قرآن و نماز است که همین مولفه‌ها باعث پیروزی ما در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان شد.
حجت‌الاسلام طهرانی‌زاده با اشاره به این مطلب که مسلمانان دل در گرو قرآن دارند و در راه آن جان می‌دهند اظهار داشت: مسلمانان در راه انقلابی‌گری راه ایران اسلامی را پیش بگیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری با حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد که این حضور خاری بر چشم دشمنان است.
ارسال نظرات