خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار احسان رضاپور در آیین افتتاح طرح جهادی مسجد روستای بندر گفت: در سال ۹۵، ۲۰ هزار نفر در قالب ۲۲۰ گروه جهادی در سطح استان اصفهان برای خدمت رسانی در مناطق محروم اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
 به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ؛ همزمان با هفته بسیج سازندگی مراسم افتتاح ساختمان مسجد حضرت امام حسین (ع) روستای بندر با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه ناحیه نجف آباد و فرماندهی و نمایندگی ناحیه فریدونشهر برگزار شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان سرهنگ دوم پاسدار احسان رضاپور در جایگاه سخنران به ارائه آماری از فعالیت های گروه های جهادی در سال گذشته پرداخت و گفت :در سال ۹۵، ۲۰ هزار نفر در قالب ۲۲۰ گروه جهادی در سطح استان اصفهان برای خدمت رسانی در مناطق محروم حاضر شده اند که برخی از این حضورها فرا استانی بوده است.

وی اظهار کرد: هرکجا دولت طرح بر زمین مانده ای داشته که بر انجام آن ناتوان بوده است، سپاه و بسیج سازندگی ورود پیدا کرده و آن را به اتمام رسانده است. از جمله این طرح ها می توان به بیابان زدایی ۱۰ هزار هکتار از بیایان های استان که کانون گرد و خاک بوده اند با کاشت دو میلیون نهال در مناطقی همچون نائین و خور و بیابانک اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان کنترل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان را که به شدت رو به رشد بود از دیگر اقدامات قابل توجه این سازمان بیان و تصریح کرد: در حالی که اداره جهاد کشاورزی پیش بینی کرده بود به خاطر وجود این بیماری تخم مرغ شب عید به بیش از کیلویی ۱۷ هزار تومان برسد بسیج سازندگی وارد عمل شد و با قرنطینه دامداری ها و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش طیور جلو این مسئله را گرفت.

سرهنگ رضاپور در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به شاخص های کاندیدای اصلح در بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که حامی مستضعفان باشد نه کسانی که با کاخ های میلیاردی خود خو گرفته اند و باید مردم کسانی را انتخاب کنند که راه خدمتگزاری را برای ما هموارتر کند، نه این که در مسیر خدمتگزاری سنگ اندازی کنند.

سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ، امام جمعه شهر داران و نمایندگی ولی فقیه ناحیه فریدونشهر از دیگر برنامه های اجرا شده در این آیین بود.
در حاشیه این مراسم هم مسئولین حاضردر جلسه از تعدادی از طرح های نیمه تمام و نیازمند مساعدت منطقه بازدید و ابراز امیدواری کردند در سال جاری به همت گروه های جهادی بتوان بخشی از محرومیت های منطقه را مورد توجه قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها