خبرهای داغ:
حضرت آیت الله مهدوی: از نشانه یاران امام زمان سبقت گرفتن در کار های خیر می باشد
کد خبر: ۸۸۵۸۶۷۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگراری بسیج از درچه؛حضرت آیت الله مهدوی جلسه ای که به مناسبت ولادت حضرت مهدی برگزار شد در جمع بسیجیان و روحانیون پایگاه طلاب امام حسین (ع) درچه در خصوص سبقت گرفتن در کارخیر ایراد سخن کرد و فرمود : شما طلبه ها به عنوان یک سرباز هستید و سرباز باید بیش از دیگران آماده باشد و در انجام کار خیر از دیگران سبقت بگیرد. مثلا ظهر که می شود کارش را تعطیل کرده و آماده نماز شودو همین طور در درس خواندن و وعده کردن با دیگران.

ایشان فرمودند: وقار وعظمت برای نماز قائل نشده است کسی که طهارت خودش را عقب بیندازد که وقت نماز بشود و بگذارد اذان گفته شود بعد برود وضو بگیرد روایت هست که این شخص احترام به نماز نگذاشته است. ما باید در همه کارهای خیر سبقت بگیریم یکی از آن کار ها خدمت به دیگران است نگذارید دوستتان اول درخواست کند بعد شما خواسته او را اجابت کنید.

حضرت آیت الله مهدوی اشاره ای هم به انتخابات کردند و فرمودند سبقت در انجام کار خیر در خصوص انتخابات یعنی اینکه در همان ساعات اولیه انتخابات برویم رای بدهیم نه اینکه بگذاریم در ساعات پایانی انتخابات برویم رای بدهیم.

ایشان در ادامه فرمودند جایگاه ده هزار نفر یاران حضرت مهدی این است و از نشانه های آنها این است که در انجام کار خیر پیشتاز هستند .خود امام زمان این کار را انجام می دهد و یارانشان هم همینطور.

ارسال نظرات