بوشهر-حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند در نشست با بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) گناوه گفت : شایسته سالاری نقش مهمی در انتخاب فرد اصلح دارد .
کد خبر: ۸۸۵۸۶۶۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ،رضایی اندیشمند ابراز داشت : لازم است جهت انتخاب فرد اصلح ، از نحوه انتخاب خداوند متعال کمک بگیریم .

وی ابراز داشت : خداوند متعال در انتخاب و کمک گرفتن از دیگران می فرماید : من از گمراهان کمک نمی خواهم ، لذا این مهم برای انتخاب مدیر شایسته سالار  بسیار دارای اهمیت وارزش است.

وی در این زمینه با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت : حضرت امام (ره) می فرماید :<< من در میان شما باشم یا نباشم  ،وصیت می کنم که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد. >>

وی افزود : انچه که از ایات الهی وکلام  حضرت امام (ره) برداشت می شود این است که در انتخابات باید شرکت کرد و شخص اصلح را انتخاب کنیم.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت : جایگاه رییس جمهور ، توانایی ها و اختیارات زیادی که دارد از پست های کلیدی کشور است و در زمینه انتخاب رییس جمهور و انتخاب فردی که شایستگی این مقام را داشه باشد بسیار مهم است.

وی انتخاب فردی را که دغدغه  و خواسته اش اجرای منویات  مقام معظم رهبری باشد را مهم دانست و تصریح نمود : باید دقت نماییم در این زمینه حرکت کرده تا با انتخاب فرد اصلح خواسته های رهبر و سکاندار کشتی انقلاب اجرا شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها