فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
سردار مولایی گفت: مساجد سنگر است اگر از سنگر فاصله گرفتیم مورد حمله تیر و ترکش های دشمن خواهیم قرار گرفت، بسیج نباید از مسجد جدا شود ،مسجد زادگاه بسیج است .
کد خبر: ۸۸۵۸۶۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت فرماندهی محترم ناحیه امام سجاد(ع)جلسه بنیان مرصوص با حضور کلیه فرماندهان محترم حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت و سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) اظهار داشت :وقت برای تشکل ناب کم است ما هنوز خیلی آماده کار تشکیلاتی نیستیم تشکل ناب و بنیان مرصوص باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از کارهای تشکل ناب رسیدگی به وضع بعضی از خانواده های شهدا میباشد به عنوان مثال خانواده شهیدی وجود دارد که از فقر سقف خانه اش دارد خراب میشود و مادر شهید و برادر شهید در بستر بیماری میباشند تشکل ناب باید به این افراد رسیدگی کنن و ما برای اینکه در کار خود موفق شویم راهی جز تشکیلاتی کار کردن نداریم.

 سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت:  بحث کلیدی ما تغییر رویکرد عمده در قسمت پایگاهها میباشد، متاسفانه ما در سالهای اخیر شاهد دوری پایگاه از مسجد هستیم که این میتواند آسیب های سهمگینی به بسیج وارد کند ،دوری پایگاه از مسجد مثال طفلی میباشد که از مادر خود دور شده است شاید گریه نکند اما در بهت فرورفته است بعضی از کاهلی ها باعث شده که پایگاه از مسجد برون رفته است.

وی افزود: مساجد سنگر است اگر از سنگر فاصله گرفتیم مورد حمله تیر و ترکش های دشمن خواهیم قرار گرفت، بسیج نباید از مسجد جدا شود ،مسجد زادگاه بسیج است .

سردار مولایی بیان داشت: در زمان جنگ همین مساجد بودند که محل پشتیبانی رزمنده ها، آموزش نظامیو لجستیک جنگ بود،  لذا پایگاه بسیج باید در دل مسجد قرار بگیرد ،طرح رجعت یعنی اینکه از امروز به بعد باید پایگاه در اولویت باشد نه در شعار بلکه در عمل ؛فرمانده پایگاه وقتی از امام جماعت دور شد یعنی از نظر ذهنی از هم دور شدند که این خیلی خطرناک است.



خبرنگار بسیجی: فرهادی 


ارسال نظرات
پر بیننده ها