مصطفی برزگر
صدور بیانیه مجمع بسیج در پی اهانت به امام جمعه دره شهر:
فردی که خود را در جریان اخلاق مدارهای دگراندیش معرفی می کند ظاهراً نمی داند که توهین کردن اصل بی اخلاقی است تا چه رسد به توهین کردن به ارزش ها که صد البته مقام محترم امام جمعه که نماینده محترم ولی فقیه در بین مردم می باشد
کد خبر: ۸۸۵۸۶۴۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه مجمع بسیج شهرستان دره شهر در پی اهانت به جایگاه امام جمعه شهرستان به شرح ذیل می باشد:

بار دیگر بی ادبی و بی اخلاقی یک عنصر وابسته به جریان هتاک به ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب که خود را البته روشنفکر می دانند و جیره خور جریانات ضد انقلاب غربگرا می باشند، قلب مردم عزیز و مؤمن شهرستان دره شهر را جریحه دار کرد.

فردی که خود را در جریان اخلاق مدارهای دگراندیش معرفی می کند ظاهراً نمی داند که توهین کردن اصل بی اخلاقی است تا چه رسد به توهین کردن به ارزش ها که صد البته مقام محترم امام جمعه که نماینده محترم ولی فقیه در بین مردم می باشد نیز از ارزش های انقلاب اسلامی بوده و توهین و اهانت به مقام شامخ ایشان، توهین به شعور مردم مؤمن و ولایتمدار بوده و اینگونه حرکات بی اخلاقانه که اخیراً در افتتاحیه ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در استان ایلام آغاز شد. قطعاً نشان از آغاز یک فتنه دارد که زهی خیال باطل...!!!

... و بدانند که ملت آگاه و انقلابی هیچ گاه اجازه چنین جسارتی که وادادگان زرق و برق شعار پوچ و توخالی غرب به دنبال آن هستند نخواهند داد.

خوب است بدانید که همان کسی که شما اسم برده اید که علیه حکم رهبری ایستاد، امروز طرد شده ملت انقلابی و خصوصاً امام جمعه محترم می باشد و بارها تفکرات ایشان به چالش کشیده شده است.

خوب است بدانید که بارها حریم عظمای اهل بیت و ولایت فقیه توسط اربابان شما یا نادیده گرفته شده و یا اهانت شده ، اما هیچ حرکت انقلابی از شما و سایر روشنفکرانتان دیده نشد.

اگر تریبون نمازجمعه برای ارشاد مردم به سمت توحید، نبوت، امامت، معاد و عدل است پس امام جمعه باید حقایق را برای مردم بیان کند تا بتوانند راه صواب را از ناصواب تشخیص دهند، تا بتوانند برای سرنوشت خود تصمیم درست را اتخاذ نمایند.

بهتر است بجای توهین کمی انصاف به خرج دهید و همه ی صحبت های امام جمعه محترم را گوش دهید. قرار نیست هر حرف حقی که به ضرر ما باشد آن را نپذیریم و صاحب سخن را مورد هجمه قرار دهیم.

در پایان خوب است بدانید جوان بودن یک عالم را نمی توان به عنوان یک عیب علیه او به کار برد چرا که میزان، تقوا است. اگر صحبت شما درست باشد که نیست ائمه اطهار (ع) که اکثر آن ها در سن جوانی به مقام امامت نائل شدند نیز زیر سؤال می روند.

فرماندهان بزرگ 8 سال دفاع مقدس نیز همه در سن نوجوانی و جوانی توانستند قدرت های غربی را که امروز شما آن ها را کدخدا می دانید به زانو درآورده و سر جای خود بنشانند.

ارسال نظرات