خبرهای داغ:
مسئول ستاد انتخاباتی رئیسی در خوی:

کاندیداهای انقلابی حمایت از اقشار ضعیف جامعه را در اولویت قرار دادند

مسئول ستاد انتخاباتی رئیسی در خوی گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه را کاندیداهای انقلابی به معنای واقعی کلمه در اولویت قرار دادند.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، میرحبیب میربابایی در نشستی که با حضور جوانان فعال سیاسی و اجتماعی در خوی برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه در برنامه‌ کاندیداهای انقلابی به معنای واقعی کلمه اولویت دارد؛ مناظره‌های شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما گویای موارد مهمی است و توجه نقادانه می‌طلبد، چراکه عملکرد دولت فعلی شفاف‌سازی‌شده، طرح‌ها و حمایت‌هایی که از جوانان و اقشار ضعیف جامعه در مدت این چهار سال به عمل نیامده است عنوان می‌شود و ما باید با یک تحلیل خوب نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی توجه ویژه‌ای به قشر پایین و ضعیف جامعه خواهد داشت، اقشار ضعیف تحت‌فشار هستند و باید به آنها کمک کرد، متأسفانه خیلی از مردم عزیز به همین یارانه ۴۵ هزار تومانی چشم دوخته و زندگی خود را از این مقدار کم یارانه تأمین می‌کنند.

مسئول ستاد انتخاباتی رئیسی در خوی در ادامه از دیگر نکات ضعف موجود، پرداخت یارانه به میزان مساوی به همه اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: میزان درآمد و دریافتی‌ها متفاوت بوده و به طبقات ضعیف جامعه بیشتر پرداخت شود که انشالله در صورت موفقیت در این انتخابات، میزان دریافتی نقدی یارانه سه دهک پایین جامعه را افزایش‌خواهیم داد.

وی تصریح کرد: با استفاده از سرمایه‌های داخلی می‌توان 1 میلیون شغل را در کشور ایجاد کرد و قدم‌های اساسی در افزایش شغل برای جوانان را برداشت، همین ایجاد شغل برای جوانان، باعث افزایش تمایل به تشکیل خانواده و ازدواج خواهد داشت.

رئیسی استفاده عده کمی از تسهیلات بانکی را عنوان کرد و افزود: ۵۰۰ هزار جوان در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند و متأسفانه عده‌ای معدود در کشور وام‌های کلان را دریافت می‌کنند و این خیلی خوشایند نیست و باید مسکن، شغل و ازدواج سهل را برای جوانان تأمین کنیم تا همگی بتوانند یک زندگی سالم را تشکیل دهند.

میربابایی یادآور شد: موارد بالا دغدغه اصلی حجت الاسلام رئیسی بوده است و تنها هدف‌شان خدمت به ملت عزیزمان است پس با یک نگاه کارشناسانه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نامزدی که از دل مردم است را انتخاب کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار