طبق برنامه امسال مراسم نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) در حسینیه اعظم زنجان، شب و روز نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرروابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به جشن‌های نیمه شعبان گفت: حسینیه اعظم زنجان به عنوان یک مکان مذهبی و فرهنگی برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه طی سال برنامه‌های مختلفی با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال از اجرای این برنامه‌ها مطلوب بوده و در طول سال حتی شاهد حضور گردشگران مذهبی از نقاط مختلف جهان در حسینیه اعظم زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه از آغاز ماه شعبان نیز برنامه‌های مناسبتی در قالب جشن و سخنرانی اجرایی شده است، اظهار داشت: این برنامه نیز در قالب مولودی‌خوانی، سخنرانی، عیادت از بیماران و همچنین توزیع بسته‌های متبرک حسینیه اعظم زنجان اجرایی شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه طبق برنامه امسال مراسم نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) در شب و روز نیمه شعبان اجرایی خواهد شد،تصریح کرد: مراسم شب نیمه شعبان از ساعت 21 و 30 دقیقه شب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم روز نیمه شعبان نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح با قرائت دعای ندبه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام تقی قرائتی است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مهدی رسولی و حاج جواد رسولی از مولودی‌خوانان این مراسم هستند، تصریح کرد: در صورت هماهنگی این برنامه به صورت زنده از شبکه اشراق نیز پخش خواهد شد.

شهامی همچنین از توزیع 15 هزار بسته متبرک حسینیه اعظم زنجان در مراسم ویژه نیمه شعبان خبر داد و گفت: همچنین یک برنامه نیز به همین مناسبت ویژه خواهران اجرایی می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای برنامه‌های مناسبتی در حسینیه اعظم زنجان افزود: در طول سال نیز برنامه‌های فرهنگی متعددی در این مکان مذهبی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات