نهضت روشنگری و بصیرتی حوزه شهدای خواهر شهرستان بافق:
حیدریان در نهضت روشنگری و بصیرتی حوزه شهدای خواهر شهرستان بافق متذکر شد که جمهوری اسلامی مساوی با اسلام نیست بلکه به سوی اسلام است.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۸۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حوزه شهدای خواهر شهرستان بافق نهضت روشنگری و بصیرتی را در محل تکیه بیت الزهرا(س) با دعوت از حجه الاسلام حیدریان وحضور خواهران بسیجی برپا کرد.

در این نشست حیدریان گفت : اجرای احکام دین واجب و اجرای بعضی از احکام دین منوط به وجود حکومت دینی است، پس تقویت حکومت دینی واجب و تضعیف آن حرام است.

وی در ادامه افزود: در همه ی جهان حضور مردم پای صندوق رأی موجب تقویت نظام است. حال که نظام ما دینی است رأی دادن ما واجب شرعی است.

حیدریان متذکر شد که جمهوری اسلامی مساوی با اسلام نیست بلکه به سوی اسلام است.

وی برخی از ملاک های انتخاب اصلح از دیدگاه امام راحل (ره) و امام خامنه ای(مدظله) را اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده های الهی و بی اعتمادی به مستکبران، حمایت از محرومان و مستضعفان، اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری ، وحدت ملی و توجه به توطئه های تفرقه افکنان برشمرد.

حیدریان دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم، رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از اتهام، قانونمندی و تعهد به قانون، رفع مشکلات اقتصادی و نگاه به درون، انقلابی بودن، غیر اشرافی و ساده زیست و آشنا با درد مردم، شجاعت و مقاومت در مقابل دشمن و مبارزه با فساد را از ملاک های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری برشمرد.

حیدریان همچنین در مورد سند 2030 نیز صحبت کرد.

درپایان به سوالات خواهران بسیجی پاسخ داد.

ارسال نظرات