خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان خرمدشت گفت: هفته معلم ‌نمادی از تکریم به علم و جایگاه معلمان است.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۴۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان خرمدشت اظهار داشت: هفته معلم ‌نمادی از تکریم به علم و جایگاه معلمان است، نباید به یک‌ برنامه و جشن محدود کنیم.

وی افزود: این هفته فرصتی است که همه جامعه در حضور معلمان شاگردی کنند، جامعه مدیون معلمان است و نگاه ما به هفته معلم این است، معلم جان، عصاره و روح جامعه است، کرامت با حرف ایجاد نمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: هنوز برای رسیدن به حایگاه مطلوب معلمان فاصله زیادی مانده است، ولی با این احوال معلمان دست از تلاش برنداشته اند، در دولت تدبیر و امید در استان قدم های بسیار بزرگی برداشته ایم که مدیون زحمات معلمان هستیم.

قاسمی در خصوص زحمات معلم اذعان کرد: وجود رتبه های اول بین المللی قرآن و المپیادهای علمی دانش آموزان، ارتقای رتبه کنکور دانش آموزان، همه و همه حاصل خدمات و زحمات شما معلمان عزیز است، در هفته معلم باید دستاوردهای شما معلمان را به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: معلم‌ کارمند نیست و در نتیجه قابل قیاس با سایرین هم نیست، جایگاه معلمان باید حفظ شود و این وظیفه خطیر به عهده جامعه است تا قدر و منزلت این بزرگواران را ارزش گذاری کند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات حضور فرهنگیان را می طلبد، آموزش و پرورش مرجع برای مردم است، همه مردم را به پای صندوق های رأی هدایت کنید و این یک‌ وظیفه شرعی و الهی و ملی است.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها