خبرهای داغ:
گفتگو با دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که در محضر رهبر انقلاب مداحی کرد:
محمد عرب نجفی یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود امسال در مراسم دیدار مقام معظم رهبری با فرهنگیان کشور مداح مراسم، اجرا داشته است می گوید: اجرا در محضر رهبری بهترین هدیه خداوند برای من بود.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۴۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد عرب نجفی یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است که چندی است به مداحی مشغول است و امسال در مراسم دیدار مقام معظم رهبری با فرهنگیان کشور توفیق داشت تا در محضر ایشان به‌عنوان تنها مداح مراسم، اجرا داشته باشد.

وی در مورد زندگی مداحی خود می‌گوید: من دانشجوي ارشد مديريت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هستم و هم اکنون عضو كانون مداحان و شعراي آئيني و همچنين عضو بسيج مداحان شهرستان هم هستم و افتخار دارم كه هم فرزند شهيدم و هم برادر شهيد.

عرب نجفی در ادامه می‌گوید: سرودن اشعار آئيني و انقلابي را از سال ٩٠ شروع و مداحي اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را از سال ٧٢ آغاز كردم يعني چيزي حدود ٢٤سال قبل و اين مدال افتخاري است كه خداوند نصيب اين حقير كرده است، همان‌طور كه مرحوم آغاسي گفتند، نه دعبل نه فرزدق نه كميتم، وليكن خاك پاي اهل‌بیتم.

این دانشجوی رشته ارشد مدیریت بابیان اینکه خدا را بی‌اندازه شاكر و سپاسگزارم كه به آنچه آرزوي قلبی‌ام بود رسيدم می‌گوید: مداحي كردن و سرودن شعر در حضور مقام معظم رهبري توفيقي بود كه امسال به‌عنوان بهترین هدیه خدا نصيب من كرد و توانستم اجراي برنامه كنم.

به گفته وی: امروزه با توجه به حجم وسيع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ضرورت دارد كه همه افراد با همه استعدادها و توانایی‌ها وارد ميدان شده و به نداي رهبر انقلاب لبيك بگويند و ازجمله اين توانایی‌ها مداحي و شعر است كه بنده به‌وسیله آن و درراه عمل به تكليف الهي و انقلابي خودم بهره‌گیری می‌کنم و امسال به لطف الهي و دعوت بسيج فرهنگيان كل كشور از من خواسته شد شعري را آماده كنم و همچنين سبك اجراي آن شعر را هم همین‌ طور جهت اجرا در محضر رهبري محیا نمایم، كه بنده با توجه به مسائل روز اين سرودي را كه در رسانه‌ها پخش شد، تهيه كردم که لازم است به هنرمندان عزيز عرض كنم كه هنر وقتي ارزشمندتر می‌شود كه در خدمت ارزش‌های ديني و انقلابي قرار بگيرد و با توجه به عمق اثرگذاری هنر در مخاطب بهترين ابزار جهت ياري و امداد رساندن به دين و انقلاب و ارزش‌ها هنر و هنرمندان هستند.

خدا را شاكرم كه به‌عنوان نماينده كوچكي از جانب مردم بزرگ استان و شهرستان شاهرود توفيق حضور در محضر امام خامنه‌ای را پيدا كردم و اميدوارم خداوند ما را مشمول دعاي امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب قرار داده و سايه اين عزيز هميشه بر سرما مستدام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها