مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان با تأکید بر شناخت نامزدهای اصلح در انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، بصیرت را نیاز اصلی جامعه دانست.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۲۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در همایش «حکمت مطهر» که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد شهید مطهری را بزرگمردی دانست که نام او نماد مجاهدت بی وقفه در عرصه تعلیم و تربیت است و گفت: امام خمینی(ره) در مورد شهید مطهری فرمودند؛ مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکمی برای حوزه های دینی و علمی و خدمتگذاری سودمند برای ملت و کشور عزیزمان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان خاطرنشان کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصت خوبی برای شناخت اندیشه‌های شهید مطهری است و امید است که با شناخت فکر و اندیشه این علامه شهید بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

وی با اشاره به نقش مهم معلم در جامعه، گفت: به یقین معلمی، میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است. و به یقین شهید مطهری یکی از تبیین کنندگان راه اصیل انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رجبی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت، تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات در نظام اسلامی، علاوه بر اینکه حق مردم از جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است، تکلیفی الهی نیز محسوب می شود. همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان همچنین با تأکید بر شناخت نامزدهای اصلح در انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، بصیرت را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد.

در پایان این همایش از هادیان و مربیان موفق عقیدتی سیاسی حوزه شهدای میلاجرد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات