خبرهای داغ:
امام جمعه موقت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین گفت:
امام جمعه موقت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین گفت: تصمیم گیرندگان این سند را قهرا با نگاه‌های استعماری و خبیثانه خود تنظیم کرده اند و با این حساب یقینا پشت این جریان کشورهای استعمارگر و کسانی که درصدد تسلط بر این جهان هستند بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون "سند 2030" اظهار کرد: سند 2030 یک طرح یک پارچه تحت نظر سازمان بین الملل و تحت عنوان توسعه پایدار جهانی است که در بین کشورهای عضو سازمان ملل مطرح گشته است.

وی سند 2030 را اینگونه مورد بررسی قرار داد: غربی‌ها از ما مسلمانان بیشتر به وجود و ظهور دولت جهانی امام زمان(عج) باور دارند و لذا قبل از هر اتفاقی خواهان تشکیل دولت جهانی و یکپارچه از جانب خود هستند، در واقع سند 2030 نیز در همین راستا است و متاسفانه دولتمردان ما با قبول چنین طرحی به یاری دشمنان اسلام شتافته اند.

قابل در رابطه با موافقت سند 2030 از سوی مسئولین گفت: یکی از دلایل قبول این طرح برمی‌گردد به مسئولین که چرا چنین تعهدی را بدون مشورت با رهبر معظم انقلاب امضاء کرده اند؟ در حالی که این سند با باور های دینی و ارزشی ما در تضاد است.

این مسئول  بر این باور است که تصمیم گیرندگان این طرح را قهرا با نگاه‌های استعماری و خبیثانه خود تنظیم کرده اند و افزود: با این حساب یقینا پشت این جریان کشورهای استعمارگر و کسانی که درصدد تسلط بر این جهان هستند قرار دارند.

امام جمعه موقت قزوین، با اشاره به مسئله محتوایی سند 2030  مطرح کرد: محتوای این سند بر اساس ریشه کن کردن باورهای دینی و هویت ملی ماست و متاسفانه به امضاء معاون اول رئیس جمعور درآمده و به وزارت خانه ها ابلاغ گشته تا کمیسیون هایی جهت اجرا شدن این سند تشکیل شود.

علی قابل در ادامه با یادآوری حذف ایثار شهید حسین فهمیده از کتب درسی دبستان تاکید کرد: به اعتقاد بنده آثار این تصمیم خودش را از آنجا نشان داد که داستان فداکاری حسین فهمیده را از کتب درسی دانش آموزان ما حذف کرده اند، کسی که مقام معظم رهبری ایشان را رهبر کوچک خطاب کرده بود.

این مسئول تصریح کرد: همانطور که می بینید در این سند نیز تکیه بر عناوینی چون برقراری آزادی و آموزش جنسی در سنین ابتدایی به فرزندان ما و در نهایت برقراری یک جامعه سکولار بر اساس فرمول های تربیتی غرب است.

وی در صورت عملیاتی شدن سند 2030 ، از تاثیرات آن گفت: با اجرای این طرح باید تربیت دینی را کنار گذاشته و در عوض آموزش های سکولاری با رنگ و بوی جنسیتی که خود غرب گرفتار آن است را میان فرزندانمان نشر دهیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: چیزی که عیان است گرفتار شدن کشورهای غربی در منجلاب فساد است‌ و همچنین ایجاد خلاء معنویت در میانشان و شاهدیم که چقدر آمار بیماری‌های روانی، خودکشی و مشکلاتی  از این دست بالاست و برای رهایی از آنها به مسکن های کاذب روی می‌آورند، حال سئوال من از دولت مردان این است که کشورهای غرب به کجا رسیده اند که شما خواهان دنباله روی و تقلید از آنان هستید ؟!

مسلما کسانی که با اجرای این سند موافقت کرده اند، باورهای دینی برایشان جا نیفتاده است و ممکن است اعتقادی به این مسائل نداشته باشند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها