امام جمعه موقت شهرری:

دشمنان برای بر هم زدن امنیت و آرامش در انتخابات برنامه ریزی کرده اند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت شهرری گفت: دشمنان نظام اسلامی از طریق نفوذی ها و رسانه هایشان برنامه ریزی کرده اند که انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار نشود.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۱۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی   با بیان اینکه حاشیه های انتخابات بسیار مهم است و می تواند اصل انتخابات را مانند فتنه ٨٨ زیر سوال ببرد گفت: نفوذی های دشمنان نظام می خواهند با حمایت از حزب خاصی در ایران به میان اقشار مختلف مردم نفوذ و سخنرانی کنند و در این بین با توهین به مقدسات آرامش و امنیت کشور را از بین ببرند.

وی ادامه داد: نفوذی ها در جهت منافع خود برای برخی کاندیداها تصمیم سازی، تبلیغ و شعار انتخاباتی تعیین می کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: کسانی که دلشان برای انقلاب، اسلام و کشور می تپد نباید مجذوب حرف هایی بشوند که رسانه های خارجی در حمایت از یک گروه خاصی در داخل بر علیه نظام می زنند چرا این رسانه ها فقط در جهت تامین منافع خود هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند اظهار داشت: مردم باید با آرا و نظرهای مختلف در پای صندوق های رأی حاضر شوند و فرد أصلحی که به دنبال رسیدن به قدرت نیست بلکه به دنبال تقویت نظام است را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

ابراهیمی با تاکید بر این نکته که مردم باید فرد اصلح را انتخاب نمایند بیان داشت: شاخص های فرد اصلح بارها از طریق رهبر معظم انقلاب بیان شده است و همچنین مردم با تجربه ٣٧ ساله خود در حوزه انتخابات می توانند با تحقیق و مطالعه در برنامه های انتخاباتی کاندیداها فرد اصلح را بشناسند و انتخاب نمایند.

وی با بیان اینکه مهمترین نکته در انتخاب فرد اصلح ولایت مداری و مطیع بودن در برابر امر رهبری است یادآور شد: ورود رئیس جمهور به اختیارات رهبری و سیاست های عالی نظام که در دست ولایت فقیه است یکی از مشکلاتی بوده که در دوره های گذشته کشور با آن مواجه بوده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: ورود رئیس جمهور در اختیارات رهبری می تواند چالش بزرگی مانند به خطر افتادن امنیت ملی کشور را به دنبال داشته باشد از این سو مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت فراوان کنند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید مجری قانون باشد و نباید برای پیش برد مقاصد و برنامه های خود قانون را زیر پا بگذارد و یا دور بزند.

ابراهیمی افزود: رئیس جمهور باید همواره مطیع رهبر باشد و به هیچ عنوان نباید در برابر رهبری موضع بگیرد چرا که کشور امروز نیازمند مسئولان شایسته است که پشت سر رهبر حرکت می کنند.

وی در ادامه به مذاکرات نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در آستانه قزاقستان در خصوص تحولات سوریه در هفته گذشته اشاره و اظهار امیدواری کرد: اقدامات شایسته ایران همانگونه که نماینده سازمان ملل گفته است در این مذاکرات مفید واقع شود و زمینه نابودی کامل داعش فراهم شود تا مسلمانان کشورهای منطقه از شر این گروه وهابی رهایی یابند.

 

ارسال نظرات