مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه روحیه مقاومت را بزرگترین مولفه قدرت کشور دانست و گفت: امروزه عده‌ای تلاش دارند روحیه مقاومت، ظلم ستیزی و استکبارستیزی را خشونت و بد رفتاری مطرح کنند و اینها چیزی جز بازی‌های سیاسی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۰۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

حجت‌الاسلام محمدصادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روشنگری، هدایتگری، تبیین حقایق، ظلم ستیزی، استکبارستیزی، روحیه استقامت در مقابل استکبار از جمله برنامه‌های شهید مطهری دانست و گفت: شهید نظری به این موارد هم از بُعد تئوری و هم بُعد عملی پرداختند و به ما هم قرار گرفتن در این مسیر را اموختند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: امروزه عده‌ای تلاش دارند روحیه مقاومت، ظلم ستیزی و استکبارستیزی را خشونت و بد رفتاری مطرح کنند و اینها چیزی جز بازی‌های سیاسی نیست.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) گفت: یکی از مراحل انقلاب و اهداف آن ایجاد حکومت اسلامی است که با حضور آگانه و بصیرت مردم و با رهبری امام و استمرار آن توسط مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام شعبانپور ادامه داد: هدف بعدی بیداری اسلامی در منطقه و دنیا است که باید این نوع تفکر و روش زندگی به دنیا معرفی و تبلیغ و به فرهنگ تبدیل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه هدف سوم انقلاب اسلامی را زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و گفت: زندگی و فلسفه وجودی ما در این است که حجت الهی بر ما حکمفرمایی کند و با انتخاب موضع مناسب و حمایت از افراد صالح در مواقع حساس بتوانیم زمینه ظهور حضرت را در کشور، منطقه و دنیا فراهم کنیم.

وی افزود: شهدا آگاهانه، باهوشیاری و با بصیرت هدف و مقصود خود را انتخاب و به آن عمل کردند. و امروز وظیفه ما است که ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام شعبانپور خاطرنشان کرد: برای صیانت از انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده است، انقلابی که دارای اهداف بلند و به دنبال احیای ارزش‌های اسلام است به دنبال این است که خواسته خداوند و ائمه عصمت و طهارت(ع) در بین بشریت حکمفرما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات