خبرهای داغ:
در انتخابات به فردی رأی دهیم که اعتقاد بیشتری به حضور امام زمان(عج)داشته باشد، چرا که تسلیم دشمن نمی شود و تمام تلاش خود را انجام می دهد و ناامید هم نمی شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
اصلح کسی است که بیشترین اعتقاد را به امام زمان(عج) دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در نخستین شب از جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: بزرگترین مشکل در آماده سازی خود و جامعه این است که به حضور امام زمان(عج)اعتقاد نداریم.

رئیس موسسه روایت سیره شهداء با تأکید به حضور امام زمان(عج)در میان مردم در دوران غیبت اظهار داشت: حضرت حجت(عج)غایب است اما غافل نیست و بر اعمال ما نظارت دارد.
وی ادامه داد: ما باید امام زمان(علیه السلام) را حاضر و ناظر بر زندگی خود ببینیم؛ اگر به این گونه باشد همه واجبات خود را انجام خواهیم داد؛ ما باید امام زمان(عج)را هنگامی که در فضای مجازی هستیم احساس کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان داشت: مسؤولان باید به تکلیف خود عمل کنند و اگر در انجام این امور کوتاهی شود، به این معنی است که امام زمان(عج)را در زندگی خود حاظر نمی بینند.

کارشناس دینی رسانه ملی تأکید کرد: اگر به حضور امام عصر(علیه السلام) اعتقاد داشته باشیم به گناه و فضای آلوده نزدیک نمی شویم؛ ما از دوربین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و دوربین فروشگاه ها می ترسیم اما از انجام گناه و معصیت در محضر امام حاضر هیچ ترسی نداریم.

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی، تصریح کرد: برخی دست به بیت المال می برند و بعد از این که دیگران متوجه می شوند، با کمال پررویی آن را توجیه می کنند.

سخنران مسجد مقدس جمکران گفت: ایثار و فداکاری از ویژگی های شخصی است که به حضور ابا صالح المهدی(عج)اعتقاد دارد؛ برخی در دستگاه های مختلف جمهوری اسلامی بهترین حقوق را گرفته و هر تسهیلاتی می خواهند دریافت می کنند، اما کارگری در معدن با حداقل حقوق کار می کند.

وی ادامه داد: اگر منتظران به اندازه یک لیوان آب منتظر حضرت حجت(عج)بودند، ایشان ظهور می کردند؛ احساس حضور امام در زندگی موجب از بین رفتن ناامیدی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: در انتخابات به فردی رأی دهیم که اعتقاد بیشتری به حضور امام زمان(عج)داشته باشد، چرا که تسلیم دشمن نمی شود و تمام تلاش خود را انجام می دهد و ناامید هم نمی شود.

سخنران مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: مردم در انتخابات با هدف خشنودی خدای متعال و حضرت حجت(عج)رأی دهند و از رأی دادم با هوی و هوس پرهیز کنند تا جامعه برای ظهور امام عصر(علیه السلام) آماده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها