طی مراسمی؛

فرمانده جدید حوزه شهدای هسته ای معرفی شد

بوشهرـ روز گذشته طی مراسمی از زحمات سید عقیل موسوی فرمانده حوزه شهدای هسته ای تقدیر و مسعود کامران به این سمت معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۹۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهدای هسته ای، گفت: دشمن در تبلیغات وسیع خود قصد دارد مشکلات اقتصادی را به نظام اسلامی ارتباط دهد، در حالی که اگر قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم کاملا خدمات انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

فرمانده ناحیه بوشهر اظهار کرد: روحیه انقلابی بسیار مهم است و به دلیل اینکه برخی دولت ها نتوانسته اند روحیه انقلابی داشته باشند مشکلات اقتصادی امروز را بوجود آورده اند.

دشتی با بیان اینکه امروز به لحاظ نیروی انسانی و منابع زیرزمینی و زمینی از کشورهای ثروتمند هستیم، افزود: در کشور قشری به نام عموم مردم حضور دارند که سیاسیون آنها را قشر خاکستری می داند که ما باید قدر دان این مردم باشیم و با یک حرکت انقلابی مشکلات را در همه حوزه ها رفع کنیم.

وی با اشاره به توانمندی های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در دروان دفاع مقدس در ساخت لبنیات و دفاعی بسیار دچار مشکل بودیم که با همت جوانان ایرانی امروز یکی از بهترین تولید کننده  لبنیات و در حوزه دفاعی از بهترین ها هستیم.

فرمانده ناحیه بوشهر عنوان کرد: بعد از پایان جنگ جهانی دوم آمریکا با اتکا به اقتصاد مقاومتی توانست نرخ بیکاری را از 9 درصد به 7 درصد برساند و به ابرقدرت جهان تبدیل شود.

در پایان این مراسم  از زحمات سید عقیل موسوی فرمانده حوزه شهدای هسته ای تقدیر و مسعود کامران به این سمت معرفی شد.

لازم به ذکر است که مسعود کامران پیش از این فرمانده حوزه بسیج اصناف بوشهر بوده است./انتهای پیام

 
ارسال نظرات