محروميت‌زدايي يكي از محوري‌ترين و شاخص‌ترين برنامه‌هاي بسيج است كه در اين زمينه بسيار موفق نيز عمل كرده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۹۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدي (عج) استان زنجان با بيان اينكه مردم در هشت سال دفاع مقدس كه دشمن به قصد جنگ وارد عمل شده بود از آن دفاع كردند، گفت: مردم به ويژه جوانان بسيجي با دريافت منويات و هدايت مقام معظم رهبري هم بصيرت داشته و در صحنه‌هاي مختلف شرايط را درك كرده‌اند.

سردار جهانبخش كرمي با اشاره به قدرت‌نمايي شيعيان در مانور 25 ميليون نفري مردم در اربعين حسيني در حرم امام حسين (ع) تصريح كرد: بايد متوجه باشيم كه امروز صحنه جنگ اقتصادي است، چرا كه مقام معظم رهبري بيش از هشت سال است كه بر جهاد اقتصادي تاكيد دارند.

وی در ادامه با بيان اينكه صحنه‌هاي اردوهاي جهادي و طرح هجرت و محروميت‌زدايي زيباترين صحنه‌هاي حضور مردم به ويژه جوانان در صحنه است، اظهار داشت: فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري، مذهبي و جهادي در اردوهاي جهادي با صداقت، اخلاص و تلاش انجام مي‌شود.

سردار كرمي بر ضرورت استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و خدمت به مردم محروم تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه اين اردوها طي سال به صورت موفق اجرايي شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدي (عج) استان زنجان با بيان اينكه بسيج در سازندگي، محروميتزدايي، حفظ ارزش‌هاي انقلاب، اقتصاد مقاومتي، علمي فرهنگي، آگاه‌سازي اجتماعي و بصيرت‌افزايي فعاليت مطلوبي داشته است، گفت: محروميت‌زدايي يكي از محوري‌ترين و شاخص‌ترين برنامه‌هاي بسيج است كه در اين زمينه بسيار موفق نيز عمل كرده است.

سردار كرمي در ادامه با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج سازندگي در راستاي اشتغالزايي افزود: خوشبختانه در اين عرصه نيز بسيج سازندگي موفق و تأثيرگذار عمل كرده است.

ارسال نظرات