با بکارگیری علم و دانش و تلاش مضاعف تهدیدها به فرصت های جدید برای خدمت رسانی موثر به جامعه هدف در حوزه اقتصاد مقاومتی تبدیل خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با کارکنان اداره بهداشت ، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در حوزه درمان مددجویان تحت پوشش بر انسجام و همدلی در کارها و انجام فعالیت گروهی برای ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف تاکید کرد.

هدایت صفری با بیان اینکه قدم اول برای رسیدن به موفقیت درهرکاری داشتن نگرش مثبت به آن کار است گفت: با این شاخص و بکارگیری دانش و داشتن پشتکار در هرفعالیت اهداف هر سازمانی در حوزه کارکردی خود محقق خواهدشد .

صفری با اشاره به اینکه لازمه یک سازمان پویا همدلی و انسجام و فعالیت گروهی در آن مجموعه است ادامه داد: با این نگاه کارها به هم پیوسته و اثربخش شده و زنجیره ای از ارزش در سازمان بوجود مي آید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به « اقتصادمقاومتی – تولید و اشتغال» اشاره کرد و افزود : خروجی کارمادرامداد باید موجب شکل گیری اقتصاد مقاومتی در خانواده های تحت پوشش و مقاوم شدن اقتصاد این خانواده ها در برابر مخاطرات باشد .

صفری تصریح کرد : با بکارگیری علم و دانش و تلاش مضاعف تهدیدها به فرصت های جدید برای خدمت رسانی موثر به جامعه هدف در حوزه اقتصاد مقاومتی تبدیل خواهدشد .

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما در امداد رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه به منظور خوداتکایی آنها است ، افزود : تمام فعالیت ها در کمیته امداد باید به سمتی هدایت شود که منجر به خروجی اثربخش در حوزه توانمندسازی جامعه هدف شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان درادامه گزارشی از فعالیت های این نهاد در حوزه درمان مددجویان تحت پوشش ارائه کرد و گفت : تعداد 10هزار نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد دراستان زنجان از خدمات بیمه ای این نهاد بهره مند هستند .

وی بااشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان مددجویان در سرفصل های مختلف ارائه میشود افزود : ارائه خدمات بیمه ای ، پرداخت کمک هزینه های درمانی به مددجویان ، کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال وکمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی خانواده های تحت پوشش از مهمترین این خدمات است .

صفری با بیان اینکه هزینه های ناشی از درمان سهم بالایی از درآمد خانواده ها را به خود اختصاص می دهد ، اضافه کرد : افزایش آگاهی مددجویان با برگزاری دوره های آموزشی موثر با نگاه پیشگیرانه در این بخش در پیشگیری از بیماریها و کاهش هزینه های مربوط به درمان آنها بسیار موثر است.

وی تعداد بیماران خاص و صعب العلاج و مبتلا به بیماری سرطان تحت پوشش کمیته امداد استان را 768 نفر اعلام کرد وگفت : وظیفه ما در قبال این گروه از جامعه هدف این است که با اقدام به موقع و موثر، این بیماران رنج دیگری به جز رنج بیماری را تحمل نکنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بر استفاده از ظرفیت خیران در تامین هزینه های درمانی این بیماران تاکید کرد و افزود : حضور و مشارکت خیران در این بخش موجب می شود زنجیره ای از ارزش شکل گرفته و نیاز به خدمت اثربخش تبدیل شود .

درپایان شهروز ادیب فرد به عنوان رئیس جدید اداره بهداشت ، درمان و اموربیمه کمیته امداد استان زنجان معرفی و از خدمات وحید محمدیون در طول خدمت خود دراین پست تجلیل بعمل آمد .

گفتنی است ادیب فرد با سابقه 15 سال خدمت در کمیته امداد در پست های مختلفی در حوزه درمان این نهاد در اداره کل استان و شهرستان زنجان انجام وظیفه کرده است.

ارسال نظرات