حجت‌الاسلام رئیسی دراجتماع پر شور مردم کرمان:
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : مشکل ما ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی کشور است؛ چرا آقایان عصبانی می شوید و مطالبی می گویید که اهانت به مردم است و می گویید می خواهند دیوار بکشند ؛آری ما دیواری بین چپاولگران بیت المال و مردم خواهیم کشید.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۵۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور و عظیم مردم کرمان اظهار داشت : حضورم در استان کرمان برای بزرگداشت رشادت ها و ایثارگری مردم این استان در نبرد حق بر باطل است که جان خود را فدا کردند، یاد شهید باهنر را گرامی می دارم و درخواست توفیقات برای سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را دارم .
وی گفت : جوانان عزیز در استان کرمان  در همه صحنه ها پیشتاز هستند و چهره های اثر گذاری در کشور می باشند بنابراین جامعه اسلامی ما بر اثر این رشادت ها به نقطه های اثر گذاری نظیر اقتدار و افتخار رسیده است.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ما در عرصه هوافضا و نانو و هر جا که مدیریت انقلابی داشته ایم ، افتخار آفریده ایم خاطر نشان کرد : امروز علی رغم افتخارآفرینی ها مردم گرفتار مشکلاتی هستند که شایسته مردم نیست.
رئیسی ادامه داد : اساس قدرت در نظام ما حضور مردم متدین در صحنه است وآنچه سایه جنگ را از کشور دور کرده حضور مردم است.
وی عنوان کرد : امام خمینی (ره) به ما خداباوری و مردم باوری را آموخت نه شعار دادن را ؛ ما در همه عرصه ها گفتیم و عمل کردیم که ما می توانیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فقر و بیکاری را در شان ملت بزرگ ایران ندانست و توضیح داد :  این که امروز جوان تحصیل کرده ما شغل نداشته باشد و یا تیتر روزنامه ها موضوع فساد باشد در شان مردم ما نیست.
رئیسی یاداور شد : مشکل کشور ما کمبود  نقدینگی نیست، آیا حق است که ۱۷ هزار کارگاه تعطیل شود و نیمی از ظرفیت صنعتی کشور معطل بماند ؛ باز کردن قفل ها در این کشور به دست بیگانگان صورت نمی گیرد بلکه به دست مردم غیور ایران است.
وی کلید حل مشکلات در کشور را بدست توانای مردم و جوانان دانست و تشریح کرد : بازکردن قفل‌های کشور به‌ هیچ عنوان به دست بیگانگان نیست و باید کرامت دختران و پسران را حفظ کنیم .
این نامزد ریاست جمهوری اظهار کرد : شایسته ما نیست که نه تنها جوانش بیکار بلکه پدر خانواده نیز با تعطیلی کارگاه تولیدی خود بیکار شود و باید از مردم پرسید که آیا این دولت به وعده‌های خود عمل کرده است.
رئیسی تصریح کرد : آقایان دولت در این انتخابات ۲ راه دارند ؛ یکی این که بگویند می خواهند کار نیمه تمام خود را در دوره جدید تمام کنند و راه دیگر رقیب هراسی است که در پیش گرفته اند .
وی با بیان این که هر جا منافع جریان اشرافی در کشور به خطر افتاده است تهمت و افترا را شروع کرده اند،ادامه داد : آنچه باعث ترس و وحشت آقایان شده است رقیب نیست بلکه بیکاری فزاینده جوانان باید باعث ترس شما شود و سفره‌ای که باید بر اساس وعده خودشان رونق می‌گرفت، آیا مردم شاهد کاهش قیمت‌ها هستند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : آیاقیمت هایی که مردم پرداخت می کنند با تورم یک رقمی که اعلام می کنید همخوانی دارد ؛ در کالاهای استراتژیک قیمت ها چند برابر شده است.
رئیسی افزود : شما باید از جوانی که امروز کار ندارد بترسید ؛انسان باید از این موضوع شب خوابش نبرد و آیا مشکل کشور نقدینگی است و مگر ۷۰۰ هزار نقدینگی در این دولت ایجاد نشده است.
وی تشریح کرد : حال اگر نیمی از این مبلغ در تولید مصرف می شد هم تعطیلی کارخانه ها پایان می یافت و هم باعث ایجاد اشتغال می شد.
این نامزد ریاست جمهوری با بیان این که امروز ۱۱ میلیون جوان اماده ازدواج داریم ؛ بیان کرد :  اکنون۵۰۰ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند حال اگر دو نفر بدهکار بد حساب بانکی پول های خود را پس دهند مشکل وام ازدواج حل می شود.
رئیسی ادامه داد : آقایان می گویند نمی توانید شغل ایجاد کنید. ما می گوییم در اتحادیه اروپا اساس اقتصاد دریا است اما ما فقط ۲ درصد استفاده می کنیم یا می توان از فضای مجازی ۴۰۰ هزار شغل ایجاد کرد.
وی مشکل کشور را کمبود نقدینگی و منابع ندانست و خاطر نشان کرد : مشکل ما ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی کشور است؛ چرا آقایان عصبانی می شوید و مطالبی می گویید که اهانت به مردم است و می گویید می خواهند دیوار بکشند ؛آری ما دیواری بین چپاولگران بیت المال و مردم خواهیم کشید.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد : ما بر ای نجات کشور از اشرافیت،قبیله گرایی و رکود وارد میدان شده ایم و ان شا الله موفق می شویم.

رئیسی گفت : امروز فصل بازگرداندن نشاط واقعی در خانواده ها و افزایش اعتماد میان مردم و دولتمردان و فصل اعتماد به مدیریت جوانان در کشور است ؛ فصل مبارزه با فساد فرا رسیده است.
وی خاطر نشان کرد : استان کرمان در عرصه اقتصادی و سیاسی نقش آفرین است و از مشکل آب رنج می برد ؛ مشکل کرمان و سایر استان ها مدیریت اب است و باید گردشگری در کرمان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد : مسکن مهر را چند سال به تعویق انداختند و دولت نمی تواند نسبت به مسکن جوانان آماده ازدواج بی تفاوت باشد.
رئیسی گفت : یک میلیون شغل، یک میلیون مسکن و یک میلیون ازدواج در سال شدنی است و امیدواریم آن چه می گویم برای خدا و گاممان برای حل مشکلات مردم باشد .

ارسال نظرات