مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: باید چشم طمع دشمنان نسبت به این انتخابات را کور کنیم و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح، مشت محکمی به دهان استکبار و یاوه گویان و معاندان داخلی و خارجی بزنیم
کد خبر: ۸۸۵۸۱۸۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام ابوذر شاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، ضمن تبریک به مناسبت روز جوان اظهار داشت: هر کس به اندازه خود و با شناخت عمیقی که دارد باید فرد اصلح را به نحو احسن برای دیگران معرفی کند و تکلیف خود را انجام دهد.

وی ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان منتظر کیفیت حضور مردم در این انتخابات هستند، چرا که حضور پرشور و حداکثری باعث یأس و ناامیدی دشمنان و مایه قوت نظام اسلامی است و در جهان برای دوستان و دشمنان حامل پیام‌هایی خاص هست.

وی در ادامه به تبیین ویژگی‌های اصلح پرداخت و گفت: انقلابی گری از شاخصه‌های مهمی است که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه تنها راه علاج این وضع کشور انقلابی عمل کردن است، افزود: ویژگی بعدی دینداری است که به دستورات و اوامر دینی عمل کند و موضع دینی خود را حفظ کند.

شاد با بیان اینکه ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری نیز از ویژگی‌های مورد تاکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری نیز از ویژگی فرد اصلح است که برای اکثر مردم با اهمیت است.

وی ادامه داد: شجاعت ویژگی بارز دیگری است که در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت بوده و در بیانات مقام معظم رهبری بسیار به چشم می خورد، چراکه مانع از تسلط دشمنان بر ایران اسلامی می شود.

شاد آخرین ویژگی که فرد اصلح باید داشته باشد را مدیریت دانست و گفت: فرد مدیر تمام وقایع و حوادث اطراف خود را رصد کرده و همه امکانات و سرمایه های غنی کشور را برآورد می‌کند و از تمام ظرفیت های کشور برای حل مشکلات عدیده موجود راه حلی پیش بینی می‌کند.

شاد خاطرنشان کرد: اینکه باید فرد اصلح به نحو احسن معرفی شود، گفت: نامزد ریاست جمهوری باید طبق منویات و دستورات مقام معظم رهبری شاخص های ذکر شده را داشته باشد تا مورد اعتماد مردم واقع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها