خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین مطرح کرد:

شهروند جهانی بودن مهم است یا داشتن هویت ملی؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت:با امضاء و اجرای سند 2030گویی در سی سال آینده دیگر هویت ایرانی و هویت ملی خود را از دست می‌دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص "سند 2030 " اظهار کرد: سند 2030 علاوه بر اینکه با قانون اساسی و کشور مغایر است، با مبانی دینی و انقلابی نیز مغایرت دارد.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری افزود: در سند 2030 بندهایی وجود دارد که با فرهنگ و دینی ما سازگار نیست و این سند به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق نفوذی است که دولت مردان به دور از چشم مجلس و شورای عالی فرهنگی به تقویت برسانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اجرای سند 2030 را دستبرد به قانون آموزش و پرورش کشور می‌داند و تصریح کرد: با عملیاتی شدن این طرح تحول بنیادی در فرهنگ و ادب و آموزش کودکان ما بوجود می‌آید و در نتیجه دیگر هویت کشوری نخواهیم داشت.

معبودی بیان کرد: گفتنی است که با امضاء و اجرای این سند گویی در سی سال آینده دیگر هویت ایرانی و هویت ملی خود را از دست می‌دهیم.

وی معتقد است: سند 2030 براساس اومانیسم و لیبرالیسم پایه گذاری شده است و قطعا خروجی چنین طرحی یک شهروند جهانی است که نه هویت کشوری در آن وجود دارد و نه هویت مذهب و مکتب.

معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: به اعتقاد من عملیاتی شدن سند 2030 در هرکجای دنیا توهین به هویت دینی و ملی یک کشور است و ما نباید به برخی سودجویان اجازه اجرای این طرح را بدهیم چرا که با اینکار اقتدار و تاریخ و فرهنگ خود را برای همیشه از بین می‌بریم.  

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها