مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: حضرت علی اکبر(ع) در راه دفاع از ولایت و دین اسلام به شهادت رسیدند و با شجاعت بسیاربالایی که داشتند روحیه شهادت طلبی ایشان الگوی جوانان اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۴۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و سرباز مراسمی در محل حسینیه شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران با حضور پرسنل و وظیفه این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی مرادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران، در این دیدار ضمن تبریک روز جوان ، حضرت علی اکبر علیه السلام را نمونه و الگوی مناسبی در جهت امام شناسی و امام یاوری برای جوانان دانست و اظهار کرد: حضرت علی اکبر (ع) در جریان واقعه کربلا امام شناسی و امام باوری را به کمال رساند ایشان امام زمان خویش را خوبی شناخت و تا پای جان از امام خویش حمایت کرد و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی افزود: جوانان ما نیز باید با تاسی به حضرت علی اکبر امام زمان خویش و تبعیت از آن نائب برحق آن حضرت را به درستی بشناسند و کارهایی که برای ظهور منجی عالم بشریت مورد نیاز است را انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: حضرت علی اکبر(علیه السلام) در راه دفاع از ولایت و دین اسلام به شهادت رسیدند و با شجاعت بسیاربالایی که داشتند روحیه شهادت طلبی ایشان الگوی جوانان اسلامی است.

وی از جوانی به عنوان بهار عمر یاد کرد و گفت: دوران جوانی دارای ارزشی به مراتب بالاتر از سایر دوران است و همانند فصل بهار در بین سایر فصول از شادابی و تنوع و دلچسبی بیشتری برخوردار است لذا جوانان باید قدر این دوران حساس زندگی خود را بدانند تا حسرت این ایام را نخورند.

حجت الاسلام مهدی مرادی سربازان را مدافع حریم ولایت عنوان کرد و بیان نمود: اگر چه سربازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و مطابق قانون جوانان ما باید خدمت نظام وظیفه خود را طی کنند اما باید این نکته را در نظر گرفت که سربازی در جمهوری اسلامی ایران دفاع از شرف و عزت و همچنین پاسداری از حریم ولایت است و سربازانی که در مناطق مرزی خدمت می کنند به مراتب وظیفه سنگین تر دارند و در عین حال از اجر دنیوی و اخروی آن نیز بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات