مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی سرمایه‌گذاری در بخش تولید را یکی از عوامل اصلی ایجاد اشتغال دانست و گفت: متاسفانه دولت کنونی حمایتی از سرمایه‌گذاران در بخش تولید نمی‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۳۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
قربانعلی رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه مسئولین کشور باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند، اظهار داشت: سخنان رهبری در حقیقت راهگشای مشکلات کشور است ولی اینکه ما هنوز درگیر مشکلات اقتصادی هستیم به این دلیل است که متاسفانه مسئولین گوش شنوا ندارند.
 
وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری به دو مقوله تولید و اشتغال بیان داشت: متاسفانه در این چند سال گذشته از دولت تدبیر و امید نه تنها اشتغال ایجاد نشده بلکه آمار بیکاری بالا رفته است و ما شاهد سونامی بیکاری در کشور هستیم.
 
مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در بخش تولید یکی از عوامل اصلی ایجاد اشتغال است ولی از آنجا که دولت حمایتی از سرمایه‌گذاران در بخش تولید نمی‌کند بنابراین سرمایه‌گذار ترجیح می‌دهد پولش را در جای دیگری صرف کند.
 
وی عنوان داشت: به دلیل گران بودن مواد اولیه، هزینه کالای تولیدی بالاست و با کاهش قدرت رقابت واحدهای تولیدی کیفیت کالا پایین آمده است و از طرفی نظارت بر کیفیت کالا ضعیف است به همین دلیل مردم کالای چینی را به کالای ایرانی ترجیح می‌دهند.
 
رمضانی با بیان اینکه اقتصاد کشور قربانی جناح‌بازی و سیاست‌بازی شده است، افزود: تا زمانی که قوانین و سیاست‌های درستی در حل مشکلات کارگران و ارتباط بین کارگر و کارفرما تدوین نشود ما درگیر مشکلات تولیدی خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه شایسته‌سالاری از بین رفته است و این سوء مدیریت‌ها از عوامل اصلی مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها