خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

طی این چهار سال دانش آموزانی در طراز بین المللی تربیت شده اند

سالار قاسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان منطقه شال اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان طی این چهار سال دانش آموزانی در طراز بین المللی تربیت شده اند.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۲۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان منطقه شال اظهار کرد: در هفته معلم مهمترین کاری که باید به عنوان زبان مشترک همه باشد این است که آموزش و پرورش و جایگاه علم و معلم معرفی و شناخته شود.

وی افزود: هفته معلم طلیعه توجه جامعه به معلمان و آموزش و پرورش است، مشکلات امروزی عدم توجه به معلمان است، کلید و مفتاح حل مشکلات جامعه در دست معلمان جامعه است، شهید مطهری مکتب علمی و فکری جامعه و الگویی برای معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم جایگاه معلمان احیا شود، معلمان عزیز قدر خود را بدانید، معلم نباید جایگاه خود را ارزان بفروشد، معلم شأن و منزلت است، کارمند نیست، شأن و جایگاه و مرتبت خودمان را حفظ کنیم، سرمایه ها و امانت های بزرگی در اختیار ماست.

وی تصریح کرد: همه هفته ها و روزها، روز و هفته معلم است، تمام کشورهای توسعه یافته مشکلاتشان با دست توانای معلمانشان حل می شود، معلم است که در جامعه عدالت را شکوفا می کند، معلم مرجع اخلاق ، انصاف و عدالت در جامعه است، معلم با نگاه عادلانه خودش به دانش آموزان درس می دهد.

قاسمی اضافه کرد: در آموزش و پرورش استان در طی این چهار سال دانش آموزانی در طراز بین المللی تربیت شده اند و این افتخاری برای آموزش و پرورش است، در طی این چهار سال تمام رتبه های دو رقمی استان با زحمات شما معلمان عزیز تک رقمی شده است و در تمامی شاخص ها در کشور سرآمدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: کسب رتبه های جهانی و المپیاد های مختلف موجب عزت و سربلندی معلمان استان است که دسترنج شما معلمان است، در طول این چهار سال ، ۳۸۰۰ نیرو رسمی و غیررسمی در استان مشغول به کار شده اند که اقدام بسبار بزرگی است، تلاش کردیم زیر ساخت ها و توجه مسئولین به آموزش و پرورش افزایش یابد.

او در ادامه گفت: توسعه پژوهشسراهای دانش آموزی، نمازخانه ها و دارالقرآن ها از دیگر اقدامات استان است، با همه محدودیت های مالی معلمان دست از تلاش نکشیده اند.

سالار قاسمی با اشاره به انتخابات بیان کرد: در آستانه بزرگترین رخداد سیاسی یعنی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هستیم، معلمان مرجع هستند و آگاهی بخشی کنند، حضور حداکثری در پای صندوق های رأی یک تکلیف شرعی و الهی و ملی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: انتظار است همه فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی و مردم عزیزمان پای صندوق رأی بیایند، ان شاء ا... هدایت جامعه و این سرزمین بر مدار عقلانیت باشد و در آینده شاهد آن باشیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار