کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با «بسیج»:
هانی زاده با بیان اینکه سپاه و بسیج باعث دفاع تجاوز دشمن شده اند،گفت:نیروهای نظامی برای این مملکت از جان و دل، توان گذاشته اند و هر روز شاهد شهادت تعدادی از آنها در دفاع از این مرز و بوم هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه وجود نیروهای سپاه و بسیج و همچنین نیروهای مسلح باعث وحشت دشمن و دفع تجاوز آنان شده است، گفت:با اینکه کشورمان در محاصره کشورهای ناامن قرار دارد، اما در امنیت کامل قرار داد و قطعا نیروهای نظامی برای  این مملکت از جان و دل، توان گذاشته اند و هر روز شاهد شهادت تعدادی از آنها در دفاع از این مرز و بوم و حتی خارج از مرزها هم هستیم.
 
وی افزود: ضامن امنیت ایران نیروهای جان بر کف مسلح و مردم همیشه بیدار هستند و سپاه و بسیج در طی 39 سال گذشته افتخار دارد که به عنوان یار و یاور امام و رهبری و مدافع حقوق مظلومان، در کنار تامین امنیت داخلی و مرزبانی از کشور در سه سطح آبی، زمینی و هوایی به داد مستضعفین نیز برسد.
 
کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان با بیان اینکه باید قدر امنیت داخلی کشورمان را بدانیم، تاکید کرد: امنیت موجود در کشور نتیجه مذاکرات نیست بلکه به دلیل اقتداری است که مردم و سیستم دفاعی کشور است که توسط سپاه پاسداران و سایر قواهای نظامی بر علیه غرب ایستادگی کرده است.
ارسال نظرات