مشاور فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در گفت و گو با «بسیج»:
صادقی با بیان اینکه امنیت کشور حاصل اقتدار مردم است، گفت: مردم کشورمان ثابت نموده اند که همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
قاسم صادقی همرزم جاویدالاثر احمدمتوسلیان و مشاور فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان حاصل خون شهدا و اقتدار مردم است، گفت: مردم کشورمان ثابت نموده اند که همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ارزش های و آرمان های امام راحل و شهدا، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و همین قدرت مردمی است که باعث دفع تجاوزات دشمن به خاک کشورمان شده است.
 
وی ادامه داد: برخی مسئولان اذعان داشته اند که مذاکرات برجام باعث امنیت کشور شده است در حالی که مسئولان نباید با اظهارنظرهای مختلف خود، دل دشمن را شاد کنند، چون قطعا آمریکایی این سخنرانی ها را رصد می کنند و از اینکه توانسته اند از پروژه نفوذ استفاده کنند و در کلام مسئولان داخلی کشورمان که ادعای انقلابی گری دارند، اثر گذار باشند به خود می بالند.
 
صادقی با بیان اینکه کشورمان همواره نیازمند نیروهای نظامی متعهد برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن است، تاکید کرد:اگر کشور نیاز به نیروی نظامی ندارد، پس چطور می توانست هشت سال مقابل رژیم بعث و کشورهای حامی صدام ایستادگی کند و نگذارد که حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتند؟
ارسال نظرات