فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در آستانه آزمون بزرگی هستیم و باید با حضور حداکثری نشان دهیم که پشتیبان این نظامیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۳۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید علی‌اکبر حسینی  در نخستین یادواره شهدای روستای زمه حوزه شهید برونسی پس از غبارروبی مزار شهیدان این روستا اظهار داشت: هر رأی ما تیری به سمت دشمن است، با حضور شما جایگاه انقلاب و امنیت این کشور بالاتر خواهد رفت و وظیفه ما این است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: با عدم حضور خود در پایی صندوق‌های رأی چگونه می‌توانیم جواب خون شهدا را بدهیم اگر می‌خواهیم نسبت به خون شهدا شرمنده نباشیم لازم است در انتخابات شرکت کنیم و وظیفه ما انتخاب اصلح است چون تمام کسانی که تأیید صلاحیت شدند صالح‌اند اما ما باید اصلح را انتخاب کنیم و معیار انتخاب باید معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در خصوص کسانی که می‌گویند سایه جنگ را ما از سر ملت برداشتیم اظهار داشت: بشنوید و باور نکنید، بدانید هشت سال ما را آزمودند و تمام دنیا جز سوریه در مقابل ما ایستادند.

وی تأکید کرد: سایه جنگ را خون شهدا از سر ما برداشت، امروز به برکت خون شهدا در اوج آرامش هستیم، در غرب آسیا در شرایط خون‌بار منطقه امروز، امن‌ترین کشور در دنیا ایران است.

حسینی افزود: امروزه همه ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و از آن بهره می‌بریم و آن امنیتی است که امروز بدون هیچ دغدغه‌ای اینجا حضور پیداکرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در طول تاریخ این کشور چه سرزمین‌هایی بدون هیچ‌گونه جنگ و خون‌ریزی از این کشور جدا شد و به بیگانگان واگذار گردید، نمونه آن بحرین است که در زمان رژیم سابق این اتفاق افتاد اما پس از انقلاب در طولانی‌ترین جنگ تاریخ معاصر که تمام ابرقدرت‌ها، سازمان‌های بین‌المللی با تمام امکانات در مقابل این کشور ایستادن و ذره‌ای از این خاک به دشمن داده نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تصریح کرد: قبل انقلاب نگاهی بی افکنید ببینید اوضاع چگونه بوده است و ببینید به برکت خون شهدا جایگاه ماقبل و بعد انقلاب کجاست اکنون ما در اوج عزت هستیم، در زمان پهلوی مستشاران از ما حق توحش می‌گرفتند اکنون کجای دنیا تاریخ سراغ دارید که تفنگداران آمریکایی را دستگیر کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها