آیت الله علیرضا اسلامیان، گفت: امروز ما ملت ایران در شرایط ویژه و حساسی قرار داریم و باید نسبت به انتخاب اصلح، بصیر و آگاه باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، با حضور در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد موفور و سرور حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف )، یاد و خاطره معدن کاران فداکار استان گلستان را گرامیداشت و این حادثه دلخراش و دردناک را تسلیت گفت.

آیت الله علیرضا اسلامیان با آرزوی توفیق خدمت گذاری برای مسئولین، به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایط ویژه و حساسی قرار داریم و باید نسبت به انتخاب اصلح ، بصیر و آگاه باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری،‌ با بیان اینکه؛‌ میزان حال فعلی افراد است، اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان انسانهای مومن و فقیهی هستند که طبق قانون عمل کرده و خطوط قرمز نظام و انقلاب را رعایت و نسبت به احراز صلاحیتها اهتمام ویژه دارند.

وی، با اشاره به مشکلات کشور در زمینه وضعیت کارخانجات و رکود در اقتصاد،‌ ضمن ابراز همدردی با مردم در تحمل وضعیت موجود،‌ از بیان حرف های خلاف واقع توسط برخی مسئولین، خالی دل مردم و دادن وعده های توخالی را نکوهش کرد و بیان داشت:‌ چطور ما مردم می توانند این وضعیت را تحمل کنند؛ تودل مردم را خالی کردن حرف های خلاف واقع زدن و وعده های تو خالی دادن، اینها خیانت به اسلام هست.

آیت الله اسلامیان، در خصوص انتخابات افزود: شرکت در انتخابات هم وظیفه است و هم حکم است. ما وظیفه داریم روشنگری کنیم در حدی که تزاحم مردم و نظام نباشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور علاوه بر تعهد و ایمان باید مدیریت خوب و کارآمدی داشته باشد و از ویژگی های مهم یک رئیس جمهور، مدیریت ایشان مد نظر می باشد.

این مقام مسئول، درپایان ابراز داشت: در انتخابات به کسی که رأی بدهید که اصلح باشد چون فردای قیامت باید پاسخگو باشید.

گفتنی است: در پایان این مراسم،که در مجتمع کوثر سامان تشکیل شده بود، با تشکیل کارگروه های تخصصی، برنامه های بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری بررسی و ابلاغ شد.

 

.

ارسال نظرات