خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه عاشورا در جمع مربیان عقیدتی سیاسی مراغه گفت: قلمی که رسالت آن تربیت بشر و عدالتخواهی داشته باشد از خون شهدا هم با ارزش تر است.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۰۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: اگر علم برای ما ابزار درست می کند ایمان هم مقصد را مشخص می کند و اگر علم انقلاب بیرون باشد ایمان انقلاب درون است.

وی خاطر نشان کرد: هرکس میان علم و دین فاصله ایجاد کند، در خسران است و اگر علم و عالم از دین کمک نگیرد منحرف خواهد شد.

هاشم پور یادآوری کرد: جهاد کبیر همان تبیین و بحثی است که در دست مربی استو انسان اگر بتواند به قلم خود عشق بدهد از مکتب او کسی دور نمی شود.

وی تاکید کرد: اگر مربی، مربی باشد و آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت باشد و عشق و محبت با آن ها آمیخته شود در مکتب آن معلم شهید چمران ها تربیت می شود.

هاشم پور رسالت معلمی را تبلیغ عنوان و بیان کرد: رسالت معلمی تبلیغ است و علم هم که دارد و باید زکات آنها را بپردازد در این صورت ارزش قلم او از خون شهید بالاتر است.

وی به وظایف امروز معلمین و هادیان اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه مربیان این است در خصوص این نظام را که به حق پایه دینو منطق دارد قلم برداشته و تبیین کنند و اگر در این زمینه کوتاهی کند مانند این است که یک رزمنده شمشیرش را غلاف کرده است.

هاشم پور خطاب به مربیان عقیدتی گفت: امروزشما به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم میدان دار باشید عده ای تلاش می کنند راه طی شده در 38 سال را و پیشرفت های چشم گیر که جزو ردیف های اول تا بیست دنیا هستیم نادیده بگیرند.

وی تاکید کرد: برخی ها آمده اند تا به راحتی این پیشرفت ها را از ما بگیرند و ما را به 38 سال پیش برگردانند تا در مقابل آمریکا امتیاز بگیرند یا آمریکا مشکل ما را حل بکند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه عاشورا تاکید کرد:امروز عوامل داخلی دشمن با الفاظ خوب و شگردهای مختلف ما را به طرف استکبار حل می دهند و به راحتی می گویند اگر آمریکا در را ببندد از پنجره وارد آمریکا بشوید و وظیفه من و شما تبیین حقایقاست.

وی خاطر نشان کرد:دشمن بارها اعلامکرده که با ایران انقلابی نمی تواند همراه باشد یا باید وارد جنگ شود یا با ایران تعامل داشته باشد، اوایل انقلاب با 40 تا کشور به صورت مستقیم وارد جنگ شدیم که در طول دویست سال اخیر بی سابقه بود که نوانستند یک وجب از کشور را تصاحب کنند.

هاشم پور ادامه داد: دشمن با تجربه جنگسخت علیه جمهوری اسلامی که نتوانست کاری پیش ببردراهبرد آمریکا این است که از در تعامل می خواهد برای ایران اسلامی ضربه بزند.

وی گفت: اگر ایران انقلابی تبدیل به ایران تعامل گرا تبدیل شود، ایران تعامل گرا باید در اولین قدم خود امتیاز هسته ای بدهد چه اسم آن را برجام یا گام اول باشد و گام های و امتیاز های بعدی را باید پشت سرهم بدهیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: مردم به هر کسی رای بدهند رئیس جمهور خواهد بود بنابراین اگر این مردم مشکل دارند باید به کسی رای بدهند که روحیه و قبله گاه غرب نداشته باشند چون او ما را نجات نخواهد داد ولی اگر به دیدگاهی که تکیه بر توان داخلی دارد و با روحیه جهادی کار کند رای بدهید جامعه را به سوی آرمان های اسلامی هدایت می کند.

ارسال نظرات