لیگ برتر بسکتبال مرحله نیمه‌نهایی :

دومین شکست اراکی ها برابر پتروشیمی بندر امام /شهرداری مغلوب هنرنمایی پتروشیمی شد

تیم بسکتبال شهرداری اراک در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر نیز مغلوب میزبان قدرتمند خود شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، شهرداری اراک از ساعت ۱۶ امروز در سالن اندیشه ماهشهر به مصاف پتروشیمی بندر امام رفت و در پایان با حساب 90 بر 70 مغلوب قهرمان ایران شد.
 
در این مسابقه برخلاف دیدار روز گذشته شهرداری کار را خوب آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کوارتر نخست نمایش پایاپایی با حریف ارائه داد، اما پرتاب‌های سه امتیازی پیاپی بازیکنان پتروشیمی در دقایق پایانی کوارتر نخست باعث شد شاگردان مهران شاهین طبع فاصله امتیازی مناسبی با حریف اراکی خود ایجاد کنند، 26 بر 15 نتیجه مسابقه در پایان وقت نخست به سود پتروشیمی بندر امام بود.
 
در کوارتر دوم بازهم پتروشیمی اقتدار خود را نشان داد و فاصله را با حریف خود بیشتر و بیشتر کرد، آن‌ها نسبت به کوارتر نخست کمتر امتیاز آوردند، اما در این کوارتر هم 5 امتیاز بیشتر از شهرداری کسب کردند تا در پایان نیمه حساب کار 48 بر 32 به سود نماینده خوزستان باشد.
 
کوارتر سوم مسابقه نزدیک‌ترین کوارتر بازی از لحاظ کسب امتیاز بود، در این کوارتر شهرداری پا به‌پای حریف خود امتیاز گرفت و اجازه نداد اختلاف آن‌طور که باید و شاید بیشتر شود.
 
چهار خطایی شدن اصغر کاردوست، بازیکن تأثیرگذار شهرداری در این کوارتر، کسایی پور را در ادامه کار با مشکل مواجه کرد و وی مجبور شد کاردوست را در اکثر دقایق باقیمانده روی نیمکت بنشاند.
 
در پایان این وقت نتیجه مسابقه به 70 بر 53 به سود پتروشیمی بندر امام رسید.
 
در کوارتر چهارم می‌رفت که اختلاف دو تیم به لطف گل نشدن پرتاب‌های سه امتیازی شاگردان کسایی پور به 30 امتیاز و بیشتر برسد  که عملکرد خوب شاگردان کسایی در آخرین دقایق مسابقه مانع از این امر شد.
 
در این کوارتر آرن داودی و بهنام یخچالی دو یار تأثیرگذار دو تیم 5 خطایی شدند و از بازی بیرون رفتند. در پایان پتروشیمی بندر امام توانست با حساب 90 بر 70 از سد حریف خود بگذرد و با کسب دومین پیروزی در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.
 
بهنام یخچالی با کسب 25 امتیاز، 3 ریباند و 3 پاس منجر به گل بهترین بازیکن پتروشیمی در این مسابقه بود و در سوی دیگر میدان کویینتون هاسلی با کسب 25 امتیازی و 6 ریباند، مؤثرترین یار شهرداری در این مسابقه بود.
 
بدین ترتیب در پایان نبرد دوم دو تیم حساب کار دو بر صفر به سود پتروشیمی بندر امام شد و دو تیم باید روز جمعه از ساعت 16 در سالن امام خمینی اراک برای سومین بار به مصاف یکدیگر بروند.
 
دیداری که اگر پیروز آن بندر امامی‌ها باشند به فینال لیگ برتر صعود می‌کنند و اگر شاگردان کسایی پور بتوانند در آن دیدار پیروز شوند، کار به دیدار چهارم که روز شنبه در اراک برگزار می‌شود خواهد کشید.
ارسال نظرات