یکی از معابر منطقه 20 به نام شهید آتش نشان مزین شد

خبرگزاری بسیج: مراسم نصب پلاک یکی از معابر منطقه 20 به نام شهید آتش نشان شفیعی با حضور مدیران شهری این منطقه انجام شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۳۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، مراسم پلاک کوبی خیابان شهید رضا شفیعی در آستانه نیمه شعبان و با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، خانواده شهدا، فعالان فرهنگی و تعدادی از آتش نشانان انجام و کوچه سوم غربی محله دولت آباد به نام این شهید فداکار مزین شد.

عبدالحسین مسلمی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 شهادت را توفیق ارزشمندی برشمرد و گفت: شهادت بالاترین پیروزی در زندگی است که این مهم شامل شهید رضا شفیعی شد و خانواده معزز این شهید نیز شامل اجر و پاداش صبر بر این اتفاق می شوند.

مسلمی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از خانواده های معزز شهدا از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است، افزود: ما همگی مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم و نام گذاری معابر به نام شهدا حداقل کاری است که می توان در جهت ادای دین انجام داد.

این مراسم با حضور معاون اجتماعی فرهنگی، معاون توسعه منابع انسانی، رئیس حراست، مدیرروابط عمومی، رئیس اداره ایثارگران، فرمانده حوزه بسیج و شهردار ناحیه 4 شهرداری منطقه 20 و همچنین تعدادی از شورایاران، خانواده شهدا، آتش نشانان و فعالان فرهنگی این منطقه در محله دولت آباد برگزار شد.

  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار