خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شبستر:

سال 95 برای 71 طرح اقتصادمقاومتی تسهیلات ارائه شده است

جانشین فرمانده سپاه شبستر با اعلام این خبر، گفت: برای این تعداد تسهیلات، مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۲۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی زندیه با تشریح برنامه های بسیج سازندگی سپاه نشبستر در سال 96 افزود: سپاه مولود انقلاب است و برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسبلامی ایران در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی رسالت خود را به نحو احسن انجام داده است .

وی افزود: سپاه و بسیج درکنار دیگر ارگان های دولتی برای مردم خدمت می کنند و بسیج سازندگی سپاه شبستر نیز دراستای تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال مولد و محرومیت زدایی از مناطق محروم وکم برخوردار و ارائه تسهیلان زود بازده به جوانان و نوجوانان مستعد و متقاضی را به عنوان اصلی ترین رسالت و وظیفه خود می داند.

زندیه برگزاری اردوه های یک روزه جهادی به همت پایگاه های بسیج در روستاها و مناطق محروم، برگزاری کلاس های آموزش سلامت برای بسیجیان، عرصه یابی برای برگزاری اردوهای جهادی یکروزه و7 روزه، برگزاری کلاس های آموزش پیشگیری ازاعتیاد، همایش آموزشی سفیران سلامت با حضور مربیان سلامت و ارتقای سلامتی جامعه را از عمده برنامه های بسیج سازندگی شبستر درسال 95 دانست.

 

وی ساخت پنج واحد مسکن محروم درسال 95 برای محرومین و افراد بی بضاعت را از دیگر طرح های خدماتی و عمرانی بسیج سازندگی شبستر دانست و گفت: درسال 96 نیزمصمم هستیم انشاالله شش باب مسکن محروم به همت گروه های جهادی بسیج سپاه شبستر ساخته و دراختیار نیازمندان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها