بعد از ماه ها کش و قوس و انتشار گزارش های پرحرف و حدیث از شرکت بازرگانی دولتی ایران، وزارت جهاد کشاورزی قنبری را کنار گذاشت و یزادن سیف را جایگرین وی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۰۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بعد اجرای قانونی تمرکز وظایف بخش کشاورزی که به انتزاع نیز معروف است و در آن راستا وظایف و اختیارات بازرگانی، بخش کشاورزی به این بخش بازگشت؛ یکی از شرکت‌های بزرگ و تاثیر گذاری که به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد و وزارت صنعت معدن و تجارت حاضر به دل کندن از آن نبود، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است.

این شرکت که وظیفه تامین و تنظیم بازار عمده کالاهای اساسی را بر عهده دارد در سال های اخیر نیرویی از وزارت صنعت بر خود دید زیرا  قنبری به صورت مستقیم بعد از اجرای قانون انتزاع از وزارت صنعت به وزارت جهاد کشاورزی آمده بود و خود  یک تنه حاشیه‌های  فراروانی را برای وزارت اقتصادی کم حاشیه جهاد کشاورزی ایجاد کرده بود.

بنابراین گزارش بعد از ظهر امروز وزیر جهاد کشاورزی بالاخره تصمیم خود برای جدایی قنبری را گرفت و درحکمی، یزدان سیف را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران جایگزین کرد.

این تودیع و معارفه با توجه به حساسیت موضوع بدون حضور خبرنگاران و با شرکت مهرفرد، معاون توسعه تجارت و صنایع و جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی و برخی مدیران این وزارت و اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره یک این شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش، در حکم  سیف آمده است: به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ 96/02/17 شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره در انجام وظایف مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

ارسال نظرات