خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

پرداخت17 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در میاندوآب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از پرداخت 17 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۰۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در دیدار تلاشگران عرصه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی میاندوآب با امام جمعه این شهرستان، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال زایی و گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور را فراهم می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اقتصاد مقاووتی، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار کرد: خودباوری، توجه به استعدادهای درونی و توانمندی های داخلی می تواند زمینه را برای کاهش بیکاری جوانان فراهم کند.

وی با بیان اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقداماتی توسط ناحیه میاندوآب انجام شده است، افزود: سال گذشته 120 پروژه اقتصاد مقاومتی در میاندوآب توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

مولودی با اشاره به اینکه این پروژه ها در عرصه های مختلف مانند پرورش آبزیان، بلدرچین، مرغ خانگی، شترمرغ، زنبورعسل و قارچ، صنایع تبدیلی و کارگاهی انجام می شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع 17 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها برای 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار