خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع):
معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هرچه حضورمان در پاي صندوق هاي رأي بيشتر باشد نشان دهنده ايستادگي ما پاي ارزشهاي اين نظام مقدس است و در مقابل، دشمنان از حضور پرشور مردم ما يك بار ديگر تو دهني خواهند خورد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۹۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اكبرپور معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) در جمع طلاب و روحانيون شهرستان زيركوه اظهارداشت: علامه شهيد مطهري هم قبل از انقلاب و هم  در دوران انقلاب جزء اولين كساني بود كه با پيروی از حضرت امام(ره) به روشنگري مردم و مقابله با نظام فاسد و دست نشانده پهلوي پرداخت و شبانه روز براي اين نظام مقدس در تلاش و تكاپو بود.
 
وی عنوان کرد: استاد مطهری سرانجام پس از مجاهدت هاي فراوان به دست دشمنان كوردل كه ديگر تاب سخنان آتشين و ويرانگر علامه را نداشتند ناجوانمردانه به شهادت رسید.
 
اكبرپور در بخش ديگري از سخنان خود درباره اهميت انتخابات رياست جمهوري و شورا ها گفت: انتخابات ما قطعا تأثيرگذار و تأثير پذير از تحولات جهاني است چراكه دنيا در حال حاضر هر لحظه در حال تحولات و دگرگوني است و مردم در سراسر اين عالم بيدار شده اند و بر عليه نظام هاي فاسد حركت هاي زيادي در سراسر دنيا در حال شكل گيري است.
 
 وی افزود: در بحث انتخابات اولين و مهمترين موضوع كه باعث مي شود ما مانند گذشته استوار و محكم در مقابل استكبار جهاني و غرب بايستيم حضور حداكثري در پاي صندوق هاي رأي است.
 
   معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان داشت: هرچه حضورمان در پاي صندوق هاي رأي بيشتر باشد نشان دهنده ايستادگي ما پاي ارزشهاي اين نظام مقدس است و در مقابل، دشمنان از حضور پرشور مردم ما يك بار ديگر تو دهني خواهند خورد.
 
وی خاطرنشان کرد: نامزد انتخابات اولاً بايد به خدا و به اين انقلاب و به قانون اساسى و به اين مردم ايمان و اعتقاد داشته باشد، ثانياً داراى روحيه‌ى مقاوم باشد.
 
اکبرپور اضافه کرد: كسانى كه در رأس قوه‌ى اجرائى قرار مي گيرند، بايد در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند. زود نترسند، از ميدان خارج نشوند و انسانهایی با تدبير و حكمت باشند.
 
وی اظهارداشت: كانديداي اصلح كسي است كه داراي تدبير، انديشه و حكمت لازم براي تصدي پست رياست جمهوري باشد و بتواند عزت را برابر مصلحت كشور و براي مردم و حكومت جمهوري اسلامي به ارمغان آورد.
 
اکبرپور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه كانديداي اصلح بايد ارزشهاي اين نظام را بفهمد و حافظ ارزشها باشد، گفت: كانديداي اصلح كسي است كه ارزش هاي اين نظام مقدس را بفهمد. بفهمد كه جايگاه شهدا و جانبازاني كه براي اين نظام و حفظ ارزشهاي آن حاضر شدند از جانشان  بگذرند تا ما الان در امنيت زندگي كنيم كجاست، بفهمد كه جايگاه خانواده هاي شهدا، پدران، مادران و فرزندان شهدا در اين نظام كجاست؟
 
معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: كانديداي اصلح كسي است كه بفهمد 250هزار شهيد رفته اند كه اين نظام روي پاي خود ايستاده است و هم اكنون هم در جاي جاي اين عالم هستي هنوز جوانمرداني هستند كه براي حفظ اين نظام بدون هيچ ادعايي جانفشاني مي كنند.
 
وي ادامه داد: كاندیداي اصلح كسي است كه بفهمد كه صندلي رياست به راحتي به دست نيامده است و بفهمد كه پايه هاي اين صندلي هاي رياست بر پايه خون شهدا و اشك چشم مادران، پدران و فرزندان شهدا استوار است.
 
اکبرپور با بيان اينكه كانديداي اصلح كسي است كه پيرو محض ولايت فقيه باشد، گفت: كانديداي اصلح كسي است كه پيرو محض رهبري باشد و بفهمد ولايت و رهبري از طرف خدا به ولي فقيه داده شده است.
 
 وی تاکید کرد: جايگاه ولايت فقيه خدايي است، رياستي نيست كه توسط ما  انتخاب شده باشد. جايگاه ولايت فقيه همان جايگاه حضرت رسول(ص) و حضرت علي(ع) است .
 
اكبرپور خاطرنشان كرد: رئيس جمهور آينده بايد برنامه بدهد تا مشخص كند كه بر اساس توانمندي هاي اقتصادي كشور چه كارهايي انجام خواهد داد. به طور مثال نرخ تورم ، نرخ بيكاري، نرخ رشد اقتصادي، توليدات صنعتي، كشاورزی، خدمات، گردشگري و ... با چه تغييري روبرو خواهد شد و در بخش بين المللي چگونه اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران و آنچه نظر مقام معظم رهبري است را با برنامه مدون به پيش خواهد برد.
 
گفتنی است، درپايان مراسم حکمت مطهر از چند تن از هاديان سياسي و مربيان سياسي بسيج توسط دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه تجليل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها