خبرهای داغ:
رسول امامي
مراسم جشن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم در سالن امام خمینی (ره) شهرستان نایین برگزار شد.
مراسم جشن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم در سالن امام خمینی (ره) شهرستان نایین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبرگزاري بسيج، حسین آقابابایی مدیر آموزش و پرورش نایین در این مراسم در سخنانی به بیان شخصیت شهید مطهری ، نقش و جایگاه معلم همچنین تأثیر گذاری آن در تربیت نسل آینده ساز مملکت پرداخت. وی […]
کد خبر: ۸۸۵۷۷۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از نایین ،حسین آقابابایی مدیر آموزش و پرورش نایین در این مراسم در سخنانی به بیان شخصیت شهید مطهری ، نقش و جایگاه معلم همچنین تأثیر گذاری آن در تربیت نسل آینده ساز مملکت پرداخت.

وی گفت :امروز افتخار می کنیم کسانی که در جامعه دست اندرکارهستند دست ساخته و دستاورد معلمان و آموزش و پرورش هستند و این نشان دهنده نقش و اهمیت آموزش و پرورش در سازندگی جامعه است.

آقابابایی در ادامه افزود: در بین عزیزان بزرگ حوزوی کمتر شخصیتی می توانیم پیدا کنیم که مانند شهید مطهری مسائل اسلام را به خوبی ودرستی برای نسل جوان ما تبیین کرده باشد.

وی اضافه کرد : کتاب های بزرگی را استاد مطهری تدوین و منتشر کرده که یکی از بهترین و موثرترین کتابهایی که توسط آن تالیف شده اسلام و نیاز زمانی است .

مدیرآموزش و پرورش نایین استاد مطهری را شخصیتی که براساس رسالت و تعهد دینی را متناسب با نیازهای زمانی و مقتضیات روز بررسی کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاشگران عرصه علم گفت : خداوند بزرگ را شاکرم با وجود همکاران خدوم و زحمتکش و همت آنها در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری وتحقق شعار اقتصاد مقاومتی با حداقل امکانات و داشته ها قدم برداشتیم.

آقابابایی تصریح کرد : همواره در حد بضاعت و توان توانسته ایم در راستای رشد و اعتدای کیفیت آموزشی و پرورشی ، بهبود جایگاه و کرامت معلم قدم برداریم .

وی از مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش را تغییر مدیریتی در جهت بهبود کیفیت آموزشی و ارتقاء فرهنگیان دانست .

مدیر آموزش و پرورش در خصوص تغییرمدیریتی مدارس افزود : هدف تنها بهبود کیفیت آموزشی بود چرا که ما این مسئله را در وجود خود تبیین و ساختارشکنی کنیم.

وی خطاب به مدیران بیان داشت : در بعضی از مسائل ، خود شروع کننده اصلاحات بود و مطمئن باشیم مسئولین استانی و کشوری قطعا به ما می پیوندند.

آقابابایی در پایان به کسب رتبه ممتاز در بحث هدایت تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی ، مسابقات فرهنگی و هنری ، رشد بالای ۱۰۰ درصدی مسابقات استانی ، افتتاح دارالقرآن کریم درسال گذشته اشاره کرد.

گفتنی است دراین مراسم از ۴۱ معلم نمونه در رده های مدرسه ، منطقه و استانی تجلیل و قدردانی شد . اجرای گروه سرود ، نمایش سنتی رقص چوب از جمله برنامه هایی بود که توسط آموزش و پرورش شهرستان نایین در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات